Mies ei taaskaan lähde töihin.t.ammattivalittaja
Joskus 11 aikaan lähtee pariksi tunniksi. En jaksa kun se aina kotona.
Kommentit (24)
Etkö tykkää miehestäs? Miksi ootte yhdessä?
miten se voi muka aina olla kotona jos se kerta käy röissä melkein päivittäin? ja joskus oot valittanut sitäkin ku se on aina röissä... ristiriitaista sanon minä.. mitäs uuttta kuuluu, vieläkö syöpä vaivaa?
Onko hänen röipaikallaan esiintynyt kiusaamista? Siitäkin voi johtua tuo haluttomuus siellä käydä.
no nyt ap tietää miltä miehestä tuntuu joka päivä kun emäntä vaan kääntää kylkeä eikä mene röihin vaan lopulta raahautuu vaivalloisesti tietokoneen ääreen palstailemaan jos edes sitäkään
Onko se taas masentunut, vai ilmavaivatko vaivaa?
ahaa se on röökillä, eli uskalsit livahtaa hetkeksi koneelle ja aloittaa palstailun... missä se oli sillon kun teit aloituksen? eli sillon kun mies on kotona niin et saa olla koneella? :D
Se oli vessassa. Yritti päästellä masennusta ulos.
Vierailija kirjoitti:
ahaa se on röökillä, eli uskalsit livahtaa hetkeksi koneelle ja aloittaa palstailun... missä se oli sillon kun teit aloituksen? eli sillon kun mies on kotona niin et saa olla koneella? :D
Siis en minä eikä mieheni polteta tupakkaa. Ilmeisesti miehelläni ei ole vaan töitä. Katsoin just verojuttuja ja säikähdin kuinka vähän se tienaa. No en varmaan hänen kanssaan koko elämääni ole. En käy töissä koska kukaan ei palkkaa mua.ap
Vierailija kirjoitti:
Siis en minä eikä mieheni polteta tupakkaa. Ilmeisesti miehelläni ei ole vaan töitä. Katsoin just verojuttuja ja säikähdin kuinka vähän se tienaa. No en varmaan hänen kanssaan koko elämääni ole. En käy töissä koska kukaan ei palkkaa mua.ap
Ihan hinnatonta. Katsot verotietoja ja niiden perusteella suunnittelet miehen lemppausta! Semmoista se rakkaus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hinnatonta. Katsot verotietoja ja niiden perusteella suunnittelet miehen lemppausta! Semmoista se rakkaus on.
Mitä mä voisin tehdä? mä en saa edes hänen takiaan työmarkkinatukea niin onhan se lapsenkin edun mukaista että jos minä muutan pois heille kahdelle jää edes jonkinlainen toimeentulo.ap
Sitähän sä olet aina toivonutkin että pääset yhteiskunnan elätiksi.
No kannattiko hassata tuhansia euroja Aruban-matkaan?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole sitä toivonut mutta lapselle täytyy riittää rahaa niin parempi minun silloin on hommata oma kämppä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole sitä toivonut mutta lapselle täytyy riittää rahaa niin parempi minun silloin on hommata oma kämppä.ap
Niin kuin kymmeniä kertoja ennenkin. Joko taas tulet Helsinkiin asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin kymmeniä kertoja ennenkin. Joko taas tulet Helsinkiin asumaan?
Nyt olen tosissani. Mies niin paljon tehnyt kaikkea sellaista ettei minunkaan kaikkea tarvitse sietää. täältä pienen asunnon hommaan niin pärjään sitten työmarkkinatuella.ap
miksi itse et käy röissä?