Kuka sanoi että parisuhde olisi helppoa?
Mielipiteitä olis kiva kuulla! Lyhyesti:
Parisuhteessa yhdessä oloa 2v.
Yhteinen lapsi.
Mies armeijassa.
Itse lapsen kanssa kotona.
Itselläni on masentuneisuutta ollut pari kk.
Mies tuomitsee minut vieläkin omista tehdyistä mokistani.
Petin häntä. Mutta kerroin sen. Hän suuttui muttei osaa huutaa, vaan patoo sitä. Hän rakastaa mua, mutta mun rakkaus ei oo enää niin palavaa häntä kohtaan. Tuntuu että mies henkisesti kiusaa ja että mä oon se suhteen syyllinen nyt ja aina. Kaikessa. Ja mies on itse jeesus. Näettekö reittiä tästä helvetistä kohti parempaa suhdetta? Miehen kanssa asioista puhuminen auttaa, mutta mikään ei konkreettisesti muutu. Alkaa olla jo melko väsynyt olo.
Kyllä pettäminen on tuomittavaa ja varmasti se vaikuttaa kaikkiin parisuhteisiin tuhoisasti. Ymmärrän jos miehesi tunteet ovat vähän kylmenneet. Kenenkään ei kuuluisi kokea petetyksi tulemista, ja jos sen kokee, ei sitä unohda.
Ehkä ajan kanssa miehesi oppisi luottamaan sinuun taas mutta selvästi se häntä vaivaa jos hän siitä sinulle pottuilee/kiusaa sinua. Miksi petit häntä? Oliko teillä jo silloin tuo lapsi?
Itse petetyksi tulleena en edes vuosien jälkeen pysty kunnioittavasti ajattelemaan entistä miestäni. Vaikka ero silloin itketti ym, olen onnellinen että pääsin hänestä tuota kautta eroon koska en halua että lapsillani on sellasta isää.
Mutta jos sinulla on rakkaus jäljellä miestäsi kohtaan, sinuna hakeutuisin pariterapiaan. Voi avata uuden tien teille selvitä tuosta vastoinkäymisestä. Ja miehellesi on varmaan tärkeää että hän pystyy uskomaan sinua jos sanot että se oli ainoa ja viimeinen kerta ja että haluat olla hänen kanssaan ikuisesti.. Jos näin on..