Miksi Renny Harlinin leffoja ei arvosteta?
Suurin osa sen leffoista on oikeesti tosi hyviä tai vähintään keskivertoja. Mikä vika esim. The Long Kiss Goodnight, Cliffhanger, Deep Blue sea (nyt tv:ssä), Kurkunleikkaajien Saaressa tai Die Hard 2:ssa on vikana? Ihan viihdyttäviä leffoja.
Kommentit (12)
Deep Blue Sea on paska mutta Kurkunleikkaajien saaren parjaamista ihmettelen. Sehän on ihan mukiinmenevä merirosvoleffa verrattuna Pirate of the Caribean sarjaankin. Ei Harlinilla ole minusta yhtään varsinaista riman alitusta.
Die Hard 2:ssa ei ole muuta vikaa kuin se, että se ei ole Die Hard 1.
Kurkunleikkaajien saari taas on aivan järjettömän pitkä ja anteeksi vaan mutta tylsä. Pirates of Caribbean leffatkin on pitkiä mutta jotenkin ne toimii paremmin, ainakin ne ekat. Osittain voi johtua pääosan esittäjistäkin mutta osittain myös käsikirjoituksesta.
No joo Deep Blue Sea voi olla paska, mut mun mielestä action leffaks ihan katsottava jos siis ensimmäistä kertaa pitäisi katsoa. Lapsena ainakin tykkäsin paljon. -ap
Emmäämuista tiedä, mut itse en henk.koht ole koskaan välittänyt action tyylisistä sankarileffoista.. totta kai olen harlinin leffat katsonut, mutta genren takia niistä ei omia suosikkejani ole tullut. Olen visuaalisen ja omalaatuisen neron tim burtonin vannoutunut fani. Nytkin odotan kieli pitkänä uutta burtonin leffaa... :-)
En tiedä. Mutta minulla meni henkilönä luottamus Harliniin kun hän kuppasi koskaan valmistumattomasta MAnnerheim leffasta itselleen muistaakseni useiden tuhansien eurojen tulot. Samasta hankkeesta taas koki taas huomattavia taloudellisia menetyksiä useampikin pienempi toimija, kuten Boot factoryn Pekka Lahti, jota arvostan suuresti erinomaisena ja lannistumattomana käsityöläisenä.
Renny on ohjaajana aika yksipuolinen ja itseään toistava. Keskinkertaiset leffat ei jää mieleen.
Cliffhanger ja Die hard 2 on hyviä. Muut surkeita.
Hieman liian väkivaltaisia imo mutta arvostan kyllä kovasti
Parempi Rennyn ohjaama Die Hard 2 on kuin ne muut Die Hard viritykset Koston enkelin jälkeen. Ketkä lie ohjanneetkaan, ei kiinnosta tieto niin paljon, että googlettelisin.
Suomalainen kateus taitaa olla syynä