Minkä painoiseksi luulisitte minua keskivartaloni perusteella (kuva)
Haluaisin kuulla veikkauksia painostani, kun pituuteni on 170cm.
Koen itseni melko painavaksi, mutta haluaisin tietää näkyykö se ulkonäöstäni
http://aijaa.com/q7DOIn
Kommentit (73)
Mistä vetoa, että ap ei ees kerro painoaan.
Eihän tuosta näe mitään xD Paitsi suonikkaat tissit, ihan hyvät isotissisten faneille :)))
Montako kynää pysyy tissien alla?
Vierailija kirjoitti:
80 kg. Olen itse saman pituinen ja tissit E-kuppia mutta vyötärö varmaan 10 senttiä kapeampi, siitä päättelen. Painan itse 67 kg.
Ja ei siis Changen E-kuppi vaan oikea E- kuppi.
Kerro jo painosi!
156 kg kun et kerro sitä prkleen painoa 😬
Ois helpompi arvioida jos seisosit. Kaikki näyttää hyvältä selällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 kg. Olen itse saman pituinen ja tissit E-kuppia mutta vyötärö varmaan 10 senttiä kapeampi, siitä päättelen. Painan itse 67 kg.
Ja ei siis Changen E-kuppi vaan oikea E- kuppi.
Kerro jo painosi!
Typerä kommentti. Se kuppi on ympäryksien erotus ja toisekseen Change käyttää aivan normaaleja maailmanlaajuisia kuppikokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viesti poistettu jossa luki että saattaa olla kyse hyvistä liiveistä. Miksi ihmeessä poistettu?
Nykyään melkeen kaikilla pushupit ja tissit näyttää tolta. Totuus voi olla ihan toinen ja neljäkin kuppikokoa puenempi. Changelta ostan itse a kuppisena E kupin liivit myyjän avustuksella ja lopputulos on todella muhkea : )
Tämä totta. Vai ihanko oikeesti kaikilla pissiksillä on nykyään jo 15-vuotiaana tissit leukaan asti.
Ja tisseistä ja tissiliiveistä sen verran infoo et ei oo push upit eikä bombshellit. Kynätesti ei mee läpi, että sen verran kyllä roikkuu :DD mutta ihan tyytyväinen olen. t.Ap
76 kg on mn veikkaus.
Itse olen 162 cm pitkä, painoa 62 kg. Keskikroppa meillä aika samanlaiset, mutta ap:llä rinnat isommat = painavammat kuin omani. Tällaisesta räknäsin ap:n painon.
Ja oikea vastaus, ap,tule ilmoittamaan ennen klo 23:a.
Mä veikkasin 85-89 kg, ja mun pitää ammatin vuoksi osata arvioida ihmisten paino 10 kg:n tarkkuudella. Täpärästi selvisin, huh..
Vierailija kirjoitti:
63 kg+hinkit, tulee n. 69 kg.
Noi rinnat painaa tuskin puoliakaan kuudesta kilosta. Rintojen painot arvioidaan aina ihan pieleen täällä.
T: UK 34J (=alle 5kg yhteensä)
Veikkaisin että 78-80 kg.
Muoks. Ai tuossa se vastaus tulikin, arvasin siis oikein! Sinänsä typerä kysymys tosin, sillä kuvassa ei näy puoliakaan vartalostasi, jään vain ihmettelemään että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tisseistä ja tissiliiveistä sen verran infoo et ei oo push upit eikä bombshellit. Kynätesti ei mee läpi, että sen verran kyllä roikkuu :DD mutta ihan tyytyväinen olen. t.Ap
Laitaks vielä kuvan ilman tissiliivejä?