Minkä painoiseksi luulisitte minua keskivartaloni perusteella (kuva)
Haluaisin kuulla veikkauksia painostani, kun pituuteni on 170cm.
Koen itseni melko painavaksi, mutta haluaisin tietää näkyykö se ulkonäöstäni
http://aijaa.com/q7DOIn
Kommentit (73)
Kerro se paino ennenku pulju menee kii ts. tulee rekkauspakko 🔜
haha naurattaa nää jotkut kateellisten kommentit joilla yritetään loukata kun veikataan 80kg tai yli vaikka en usko että kukaan luulee esim 90 kiloseksi tommosta kroppaa :D Oma arvio on 67-70kg
Ei painoa voi arvata ellet kerro pituuttasi.
Jos olet kaksimetrinen niin kuvan perusteella painat ehkä 80-90 kg. Jos olet 150cm niin veikkaan että painat 53 kg
Ai siinä lukikin pituutesi, pahoittelut. No sitten sanon että 69 Kg.
Olisitko noin 67kg , kerro ennenkö meen nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
haha naurattaa nää jotkut kateellisten kommentit joilla yritetään loukata kun veikataan 80kg tai yli vaikka en usko että kukaan luulee esim 90 kiloseksi tommosta kroppaa :D Oma arvio on 67-70kg
Kateellinen en ainakaan ole, vaikka arvioinkin painon ainakin vähintään 80. Olen suunnilleen saman pituinen ja painan 55 enkä ole laiha.
Unohdin katsoa kun jäin tuijottelemaan tissejä.
Miten olis kuva varpaisiin asti. Ei tosta voi mitään painoa arvioida, mutta sen takiahan et kuvaa edes laittanutkaan.
Miksi viesti poistettu jossa luki että saattaa olla kyse hyvistä liiveistä. Miksi ihmeessä poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi viesti poistettu jossa luki että saattaa olla kyse hyvistä liiveistä. Miksi ihmeessä poistettu?
Kateellinen ämmä varoituksen vuoksi
Veikkaan 85 kg. Tissiliivit on kyllä liian pientä kokoa.
Vierailija kirjoitti:
AP?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään melkeen kaikilla pushupit ja tissit näyttää tolta. Totuus voi olla ihan toinen ja neljäkin kuppikokoa puenempi. Changelta ostan itse a kuppisena E kupin liivit myyjän avustuksella ja lopputulos on todella muhkea : )
Häh, meitsi on 165 cm ja 78 kg, et ainakaa yli 70 kg ole ellei sun raajat ole hyvin lihaksikkaat tai pulskat tai tisseis muutaki ku maitoo.
Vinkki: yks kikka oman ruumiinkuvan kartoittamiseen on piirtää omasta kropasta vaikka seinälle lyijykynällä (tai muulla helposti poistettavalla tavalla) oman kropan ääriviivat. Itseäni auttoi ymmärtämään etten ole niin lihava kuin luulen, kroppa olikin yllättävän pieni!