Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pitävät juhlimista epäaikuismaisena?

Vierailija
20.03.2016 |

Olen 30-vuotias nainen, korkeasti koulutettu ja työssäkäyvä. Minä ja ystäväni rakastamme juhlimista. Usein keskiviikkona käydään vähän kulmakunnan kuppiloissa ja perjantaina sekä lauantaimme biletetään enemmän. Käymme yleensä teknoklubeilla, koska niissä on parempaa musiikkia kuin listahittipaikoissa. Usein saan vain kuulla ikätovereiltani tai jopa nuoremmilta arvostelua tyyliin "kyllä sitä sillon nuorena mut nyt oon kypsempi" tms. Miten ihmeessä jotkut tuntevat vanhenevansa niin nuorena jo? Miksi ylipäätään baareissa käymistä pidetään nuorten juttuna kun suurin osa niissä käyvistä on kuitenkin vanhempia? Ymmärrän tietysti, että tilanne on erilainen jos on lapsia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin nuorena jopa kolme kertaa viikossa juhlimassa eikä sitä katsottu ollenkaan pahalla.

Nyt kun lapset ovat jo isoja, niin käydään miehen kanssa festareilla, laivalla, juhlitaan synttäreitä, käydään keikoilla tai mennään muuten vain pitämään hauskaa ravintolaan kavereiden kanssa.

Ja se että juhlit näin "vanhana" on suurimmalle osaa kauhistus. Joku suoraan sanonut, että halveksii sitä, kun meidän ikäiset käy festareilla.

Mä en käsitä sitä! Pitäisikö kaikkien istua kotona kutinasta sukkia, hoitaa puutarhaa, leipoa ja käydä kavereiden kanssa päivällä kahvilla? Hauskaa ei saa pitää enää yli 30 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän