Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHEN HÄPYKARVOITUKSESTA!

Vierailija
20.03.2016 |

Mieheni oon vaalea ja mietin onko tämä nornaalia. Häpykarvoitus on aika pienellä alueella. Tuuhea ja tumma puska on kyllä mutta sijoituu peniksen juurelle.

Eikö karvoitus leviä yleensä vanana napaan asti?

Miehelläni on vain peniksen juuresta parin senttiä yläpuolelle menevä puska. Oon siis kyllä ihan tumma ja tuuhea mutta pienellä alueella..

Voiko vaaleahiuksisuus liittyä tähän?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaaleilla ei ole kovin laajalle levinnyttä häpykarvoitusta. muuttkin karvat ovat suht vähäisiä ja vaaleita. Kuten säärissä ja käsivarsissa. Ja tuskin kainalostakaanvkasvaa mitään kauheaa puskaa.

Vierailija
2/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että karvat on pienellä alueella ja ei leviä. Helppo pitää posliinina. =)

Vierailija
4/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä puuttuu standardin mukainen mieskarvoitus. Euronormi EN 10232-1 määrittelee tummahiuksisten, EN 10232-3 punahiuksisten ja EN 10232-2 vaaleahiuksisten miesten karvoituksen. Jos se karvavana ei ulotu napaan, voit tehdä asiasta reklamaation sen häiritessä sinua.

Ja karvoituksessa ei ole standardien välistä määrällistä eroa. Ero on lähinnä koostumuksessa, joka vaikuttaa ulkonäköön. Vaalea karvoitus vaalealla iholla ei lyhyimmillään erotu, ennen reklamaatiota kannattaa myös tarkistaa, ettei ole kyse siitä.

Parrankasvussa on havaittu useammanlaisia puutoksia ja vaikka ne kuuluvat normaalivaihteluun, on ratkaisukäytännössä päädytty siihen, että selvästi täysi-ikäisillä jos standardi ei täyty, puutoksen voi reklamoida. Samaa voinee soveltaa miesten alapään karvoituksiin.

Vierailija
5/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä nähny tummiakin miehiä joilla ei ole laajaa karvoitusta ja sitte oon nähnyt vaaleita joilla on. Eli se on ihan yksilöllistä.

Vierailija
6/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan geeneistä kiinni. Luultavasti yleisempää on että vaaleilla on vähemmän karvoja, mutta ei aina. Omalla miehelläni on keskiruskeat/vaaleahkot hiukset ja vaaleahkon ruskea parta (lapsena oli ihan blondi), mutta vaatteiden alta paljastuu kunnon tumma viidakko. Jopa siinä määrin että naurattaa tuo "Eikö karvoitus leviä yleensä vanana napaan asti?" Hänellä on tumma karvoitus lähes kauttaaltaan varpaista kaula-aukkoon asti, kyljissä on ainoat "paljaat" kohdat ja selässä vähän harvempaa. :D Onneksi monenlaisia mahtuu maailmaan ja makujakin on monia. Olihan tuo "pieni" yllätys kun kaveri oli tavatessamme melko vaalea ja vähän babyface, ja sitten vaatteiden alta paljastui tuollainen demis roussos.

Vierailija
7/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vai oon? Siis sulla vai sun miehelläs? On taas niin kieliopin mukaista kirjoitusta, että selkeästi elämäm koululainen siellä miehensä karvoja ihmettelee.

Vierailija
8/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oon vaalea ja mietin onko tämä nornaalia. Häpykarvoitus on aika pienellä alueella. Tuuhea ja tumma puska on kyllä mutta sijoituu peniksen juurelle.

Miehelläni on vain peniksen juuresta parin senttiä yläpuolelle menevä puska. Oon siis kyllä ihan tumma ja tuuhea mutta pienellä alueella..

Minkä pituisia karvat on? Onko lyhyttä vai pitkää vai siltä väliltä, puolipitkää? 

Entä suoraa vai kiharaa?

Vierailija
9/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olis kiva.

Vierailija
10/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kans ehdottaa kuvan laittamista. :) 

Vierailija
11/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäinen testosteronin määrä. Onko rasvaa kertynyt reisiin ja takapuoleen?

Vierailija
12/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ AIHE ON PAHEMPAA TROLLAUSTA KUIN RYÖT!

Vierailija
13/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes trimmailee puskaansa.

Vierailija
14/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajele ukkosi täysposliiniksi !!!

Vierailija
15/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harva karvoitus joka on omasta mielestä ruma, kuin kapisen eläimen nahka siksi sheivaan kaikki pois.

Vierailija
16/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva, jossa näkyy karvat. Ei tarvitse paljastaa muuta.

Vierailija
17/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku poitsun karvoitus. Mulla menee raukkauden viiva napaan asti. Täällä olis sulle siistitty kaunis karvainen peitsi nautintoihisi check it out ;)

Vierailija
18/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on lähes karvaton muualta paitai boksereiden alta: ei ole rintakarvojakaan juurikaan. Lisäksi parraskasvu on heikkoa ja hänelle kasvaa vain poskiparta; leukaperissä ei edes ole partakarvoja. Ja hän on siis tummahiuksinen ja erittäin kalpeaihoinen (sekä muuten aivan täysi k*sipää, mutta siitä ei enempää).

Vierailija
19/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa karvoihin silloin tällöin esim. vaseliinia tai muuta rasvaa. Pitää karvat kiiltävinä, hyvässä kunnossa ja voi jopa vahvistaa niitä. Laita kuva tämän hetkisestä tilanteesta. 

Vierailija
20/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa karvoihin silloin tällöin esim. vaseliinia tai muuta rasvaa. Pitää karvat kiiltävinä, hyvässä kunnossa ja voi jopa vahvistaa niitä. Laita kuva tämän hetkisestä tilanteesta. 

Ei tarvii laittaa mitään rasvoja karvoihin jos syö terveellisesti ruokaa mikä sisältää laadukkaita rasvoja,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä