Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHEN HÄPYKARVOITUKSESTA!

Vierailija
20.03.2016 |

Mieheni oon vaalea ja mietin onko tämä nornaalia. Häpykarvoitus on aika pienellä alueella. Tuuhea ja tumma puska on kyllä mutta sijoituu peniksen juurelle.

Eikö karvoitus leviä yleensä vanana napaan asti?

Miehelläni on vain peniksen juuresta parin senttiä yläpuolelle menevä puska. Oon siis kyllä ihan tumma ja tuuhea mutta pienellä alueella..

Voiko vaaleahiuksisuus liittyä tähän?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on lähes karvaton muualta paitai boksereiden alta: ei ole rintakarvojakaan juurikaan. Lisäksi parraskasvu on heikkoa ja hänelle kasvaa vain poskiparta; leukaperissä ei edes ole partakarvoja. Ja hän on siis tummahiuksinen ja erittäin kalpeaihoinen (sekä muuten aivan täysi k*sipää, mutta siitä ei enempää).

Onneksi lisäsit kalpeaihoinen ja k*sipää. Koko muu kuvaus sopi aivan jetsulleen mun mieheen, jolla ei kasva mitkään muut kuin häpykarvat. Ei partaa, viiksiä, selkäkarvoja, rintakarvoja ja vain vähän kainaloissakaan kasvaa mitään. Tukka on sentään paksu ja tuuhea :D  Kaikki karvat keskittyneet lämmittämään ylä- ja alapäätä...

Vierailija
22/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa karvoihin silloin tällöin esim. vaseliinia tai muuta rasvaa. Pitää karvat kiiltävinä, hyvässä kunnossa ja voi jopa vahvistaa niitä. Laita kuva tämän hetkisestä tilanteesta. 

Ei tarvii laittaa mitään rasvoja karvoihin jos syö terveellisesti ruokaa mikä sisältää laadukkaita rasvoja,

Ai jaa, mutta meneehän rasva samalla myös ihon hoitoon. Ei kai rasvan laittamisesta ole mitään haittaa, vaikka söisikin suht hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva aijaa.com:iin 5 min ajaksi. <3

Vierailija
24/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuva. ;)

Vierailija
25/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuva tulossa? :) 

Vierailija
26/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
27/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain halunnut nähdä karvoituksen!

Vierailija
28/28 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, että karvaa kasvaisi jo vähän ylempänä, tee sekoitus rosmariiniöljystä ja perusöljystä ja hiero sitä joka päivä intiimialueelle. Saattaa saada uudet karvat kasvamaan. :3