MIEHEN HÄPYKARVOITUKSESTA!
Mieheni oon vaalea ja mietin onko tämä nornaalia. Häpykarvoitus on aika pienellä alueella. Tuuhea ja tumma puska on kyllä mutta sijoituu peniksen juurelle.
Eikö karvoitus leviä yleensä vanana napaan asti?
Miehelläni on vain peniksen juuresta parin senttiä yläpuolelle menevä puska. Oon siis kyllä ihan tumma ja tuuhea mutta pienellä alueella..
Voiko vaaleahiuksisuus liittyä tähän?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa karvoihin silloin tällöin esim. vaseliinia tai muuta rasvaa. Pitää karvat kiiltävinä, hyvässä kunnossa ja voi jopa vahvistaa niitä. Laita kuva tämän hetkisestä tilanteesta.
Ei tarvii laittaa mitään rasvoja karvoihin jos syö terveellisesti ruokaa mikä sisältää laadukkaita rasvoja,
Ai jaa, mutta meneehän rasva samalla myös ihon hoitoon. Ei kai rasvan laittamisesta ole mitään haittaa, vaikka söisikin suht hyvin.
Kuva aijaa.com:iin 5 min ajaksi. <3
Olisin vain halunnut nähdä karvoituksen!
Jos haluat, että karvaa kasvaisi jo vähän ylempänä, tee sekoitus rosmariiniöljystä ja perusöljystä ja hiero sitä joka päivä intiimialueelle. Saattaa saada uudet karvat kasvamaan. :3
Onneksi lisäsit kalpeaihoinen ja k*sipää. Koko muu kuvaus sopi aivan jetsulleen mun mieheen, jolla ei kasva mitkään muut kuin häpykarvat. Ei partaa, viiksiä, selkäkarvoja, rintakarvoja ja vain vähän kainaloissakaan kasvaa mitään. Tukka on sentään paksu ja tuuhea :D Kaikki karvat keskittyneet lämmittämään ylä- ja alapäätä...