Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mikä moka, harmittaa vietävästi (miehen syntymäpäivälahja)

Vierailija
20.03.2016 |

Mies on pitkällä työmatkalla, palaa sopivasti syntymäpäivänsä aikoihin kotiin. Olen ostanut hänelle lahjan, josta hän on kauan haaveksinut, mutta ei varmasti arvaisi että olen sen keksinyt ostaa. Rahaakin tähän lahjaan kului vähän enemmän kuin normaalisti lahjoihin käytämme.

Ja mitä tein minä? Otin miehelle kuvan olohuoneestamme, kuvan tähtenä lemmikkimme. Lähetettyäni otoksen tajusin, että siinähän se lahja on kuvan reunassa laatikossaan, mutta ei paketoituna. Jos mies katsoo kuvaa vähänkään tarkempaan, niin eipä jää epäselväksi mitä on saamassa. Ja mies kyllä reissullaan katsoo saamansa kuvat läpi monta kertaa, ainakin kertoo niin aina tekevänsä.

Voi kun harmittaa, enemmän kuin sanotuksi saa. Mies ei sanonut mitään, eikä varmaan tule sanomaankaan, mutta on ihan mahdollista että vahinko tapahtui jo, tai tulee tapahtumaan kun hän katsoo kuvaa uudestaan. Omaa huolimattomuutta, olisinpa ajatellut edes sekunnin ennen kuin painoin "lähetä"...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän osaa pitää lahjan edelleen "salaisuutena", jottei sinulle tule paha mieli?

Vierailija
2/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat sen ja ostat suklaalevyn tilalle. Siinäpä ylläriä kerrassaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän osaa pitää lahjan edelleen "salaisuutena", jottei sinulle tule paha mieli?

Niin hän varmasti tekeekin. En itsekään sanoisi mitään jos asetelma olisi toisin päin. Vielä mietin, että voisinko soittaa ja pyytää äkkiä poistamaan kuvan... Selittäisin ihan rehellisesti syyn :D

Ap

Vierailija
4/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hän varmasti tekeekin. En itsekään sanoisi mitään jos asetelma olisi toisin päin. Vielä mietin, että voisinko soittaa ja pyytää äkkiä poistamaan kuvan... Selittäisin ihan rehellisesti syyn :D

Ap

Soita ja kerro. Sitten sinun ei tarvitse harmitella, ja miehesi varmaan seuraa juonta, vaikka olisikin jo nähnyt lahjan.

Vierailija
5/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi, tietäisin salaisuuden paljastuneen, miehen palatessa matkoilta tavallista suurempien tuliaisten kanssa.

Vierailija
6/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ja kerroin tilanteen, ei hän ainakaan myöntänyt huomanneensa mitään :D Nauroi ja lupasi poistaa kuvan vilkaisemattakaan sitä enää. En tietenkään tiedä onko tämän nyt aivan totta ettei mitään huomannut, mutta sitä en voi selvittää millään :D Nolottaa, kyllä pitäisi olla huolellisempi...

Ap

Vierailija
7/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se viimeistään katsoi, kun menit paljastamaan mokasi.

Vierailija
8/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän se viimeistään katsoi, kun menit paljastamaan mokasi.

Olen aika varma että hän olisi ehtinyt asian huomaamaan ennen kotiinpaluutaan, joten samapa tuo sitten. Nyt on olemassa edes mahdollisuus että ei saanut salaisuutta selville :) Vastaavassa tilanteessa itse en katsoisi.

Ap

Vierailija
9/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä kiinostaa mitä sinä sinne lähetät. Varmaan on rillit päässä ja huonot hampaat, haisee ja sillä on pikkunen muna. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi