Miltä kova humala tuntuu?
En ole koskaan itse ollut humalassa, vaan juon aina 2-4 annosta jolloin olen vain vähän rentoutunut mutta en humallu :D -N24
Kommentit (12)
Oikein kovasta humalasta ei kukaan tiedä mitään - siinä menee nimittäin muisti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siitä seuraavaa krapulaa ei kyllä ihan heti unohda...
No ei oo kyl mitkään huippufiilikset. Kerran join itseni änkyrään ihan omaa tyhmyyttäni. Ei ollu hauskaa, ei kontrollia, kamala näky. Sen jälkeen en juonutkaan vuoteen pisaraakaan.
Tuntuu siltä, että pyörii huvipuistolaitteessa eikä pääse pois. Näkö ja kuulo hämärtyy. Itse en tuosta olotilasta nauti.
Vierailija kirjoitti:
Ei muisti kaikilta katoa!
Siinä tapauksessa et ole ottanut "tarpeeksi". Kyllä nimittäin menee.
Tasapaino ja koordinaatio ovat huonot ja tuntuu ettei kuule eikä näe kunnolla. Korvissa voi humista ja surista, puhuminen on vaivalloista. On ihan kuin olisit vankina kehon sisällä joka ei toimi eikä tottele. Päässä voi pyöriä ajatus että voi V*ttu kun tuli juotua ja tästä en krapulatta selviä. Kun istut paikallesi tai käyt makaamaan, niin voi tuntua siltä kuin maailma kallistuisi koko ajan ja siitä voi seurata pahoinvointia. Joku tylsä tyyppi saattaa vielä pahentaa olotilaa moittimalla tai naureskelemalla sinulle vieressä.
Seuraavana päivänä: kamala maku suussa, runsasta hikoilua, sydän tykyttelee, järkyttävä päänsärky ja muuallekin voi sattua sekä huonovointisuutta ja vapinaa. Pitää juoda ja syödäkin, mutta se voi johtaa oksenteluun. Et pysty nukkumaan eikä oikein tekemään mitään muutakaan ja vaikket olisi mokannut, voit tuntea moraalista krapulaa eli on olo että olet mokannut raskaasti ja mieliala on maassa. Viimeiset laatat käyt heittämässä illalla, sitten alkaa tuntua suht rauhalliselta. Seuraavana yönä uni on huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Multa ei mene, muistan kaiken. Siksi olen lopettanut alkoholin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muisti kaikilta katoa!
Siinä tapauksessa et ole ottanut "tarpeeksi". Kyllä nimittäin menee.
Ihan taatusti olen ottanut riittävästi ja ollut kännissä kuin käki. Seuraava etappi on ollut sammuminen. Muistan kuitenkin kaikki illan tapahtumat ja sössötykset.
Päässä humisee, kieli ei tahdo totella ja seuraavana aamuna koko keho on tottelematon :D