Olen kaksikymppinen bi-nainen. Mitä haluat tietää?
Kommentit (288)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Mitkä asiat ovat parempia miehissä?
yleisesti ei mikään. en pidä miehiä millään lailla parempina kun naisia. :) -ap
Antaisitko mulle? Olen 5-kymppinen Absolut heteromies. (katos kun pisti absolutin erisnimeksi automaattisesti!) Voitais ottaa kolmistaankin jos se kolmas olis nainen, kiihkein unelmani.
Vierailija kirjoitti:
Aitko mennä terapiaan ja hoitaa itsesi normaaliksi?
en, koska olen jo täysin normaali. niinkuin terapiassakin käyvät ihmiset ovat normaaleja ihmisiä. seksuaalisuuksia on enemmän kuin yksi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko mulle? Olen 5-kymppinen Absolut heteromies. (katos kun pisti absolutin erisnimeksi automaattisesti!) Voitais ottaa kolmistaankin jos se kolmas olis nainen, kiihkein unelmani.
en. bi-naiset eivät myöskään ole olemassa täyttääkseen heteromiesten fantasioita kimppakivasta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en. bi-naiset eivät myöskään ole olemassa täyttääkseen heteromiesten fantasioita kimppakivasta. -ap
Miten voit vastata suoralta en? Ethän sä tunne mua ihmisenä. Alentaako se mun ihmisarvoa, jos sanon et haluaisin kahden bi-naisen kanssa harrastaa jotain? En ole koskaan tehnyt asian hyväksi mitään, enkä myöskään usko että se koskaan tapahtuu. Toisaalta mun elämäni ei siihen romahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vastata suoralta en? Ethän sä tunne mua ihmisenä. Alentaako se mun ihmisarvoa, jos sanon et haluaisin kahden bi-naisen kanssa harrastaa jotain? En ole koskaan tehnyt asian hyväksi mitään, enkä myöskään usko että se koskaan tapahtuu. Toisaalta mun elämäni ei siihen romahda.
en tunnekkaan, eikä alenna sun ihmisarvoa. suoralta voin vastata siksi, että itselleni henk. kohtaisesti ~30 vuoden ikäero on liikaa. -ap
Tykkäätkö jos mies tulee sinuun takaapäin ja antaa lastin ryöpsähdellä pakaroillesi, selällesi, niskaan ja viimeiset lennätykset edessä olevalle seinälle, tai jos ovi auki, niin pihalle?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö jos mies tulee sinuun takaapäin ja antaa lastin ryöpsähdellä pakaroillesi, selällesi, niskaan ja viimeiset lennätykset edessä olevalle seinälle, tai jos ovi auki, niin pihalle?
mikäs siinä. ei oo kyllä kohdalle vielä sattunut semmoisia lasteja, et ihan pihalle asti lentää :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikäs siinä. ei oo kyllä kohdalle vielä sattunut semmoisia lasteja, et ihan pihalle asti lentää :D -ap
Ok, mulla olikin nuorempana lempinimenä "ampuja", kun tykkäsin heitellä lasteja daamien päälle ja "vahingossa" on sitten sihti pettänyt ja hetken päästä on putsattu ikkunoita tai seiniä, tiedä sitten syytä siihen, miksi tavaraa tulee enemmän kuin riittävästi, mutta kovat kiksit mä ainakin itse siitä saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mulla olikin nuorempana lempinimenä "ampuja", kun tykkäsin heitellä lasteja daamien päälle ja "vahingossa" on sitten sihti pettänyt ja hetken päästä on putsattu ikkunoita tai seiniä, tiedä sitten syytä siihen, miksi tavaraa tulee enemmän kuin riittävästi, mutta kovat kiksit mä ainakin itse siitä saan.
kaikilla on omat erikoistaitonsa :D -ap
Mahtuuko noin nuoreen bi naiseen 16,5 cm ympärysmitaltaan oleva terska, vai ovatko bi naiset sellaisia tiukkapilluja, ettei niistä ole miehelle oikein mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko noin nuoreen bi naiseen 16,5 cm ympärysmitaltaan oleva terska, vai ovatko bi naiset sellaisia tiukkapilluja, ettei niistä ole miehelle oikein mitään?
en oo ikävä kyllä muistanut mittailla noita kolossa käyneitä kettuja joten paha mennä sanomaan. enkä voi muiden bi-naisten puolesta puhua. villi konsepti, mutta meidän kaikkien pillut eivät ole toistensa klooneja. :) -ap
Hyi Pentti! Sinullahan oli 70 v synttärit viime kesänä!
Ootko kokenut syrjintää "oikeiden lesbojen" keskuudessa? Millaisista naisista tykkäät? Kuinka monen naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Mikä on mieltymyksesi naisten välisessä seksissä? Oletko naisellinen? -Bi N21
Ootko Pentti vielä äiteen kaa "silleen"?
4ever alone kirjoitti:
Miten pimpsaa nuollaan hyvin?
tämä riippuu täysin ihmisestä, mutta itse pidän siitä, kun keskitytään klitorikseen. en tiedä osaanko selittää tätä kovinkaan hyvin, mutta hyvä käsittely on sitä, kun tahtia, nuolemistapaa ja "voimakkuutta" vaihdellaan. niin että välillä kiusoitellaan, välillä imetään ja pyöritellään klitorista kovemmin, välillä hellemmin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokenut syrjintää "oikeiden lesbojen" keskuudessa? Millaisista naisista tykkäät? Kuinka monen naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Mikä on mieltymyksesi naisten välisessä seksissä? Oletko naisellinen? -Bi N21
en ehkä täyttä syrjintää, mutta on niitä silmien pyörittelyjä ja selkeitä ennakkoluuloja tullut. mitään tiettyä naistyyppiä mulla ei ole, hymyyn ja tietynlaiseen elämänasenteeseen eniten kiinnitän huomioita. tatuoinnit ovat aina plussaa! viisi naipuolista seksikumppania löytyy. olen hyvin kaikkiruokainen seksin suhteen, välillä haluan olla kontrolloivampi osapuoli, mutta yleisesti tykkään lievästä alistuksesta. oraali on mun lempparipuuhaa :) kyllä sanoisin olevani naisellinen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi Pentti! Sinullahan oli 70 v synttärit viime kesänä!
kuka vittu on pentti :D -ap
Mitkä asiat ovat parempia miehissä?