Oon se oharit tehnyt treffikumppani josta mies kirjotteli rumasti :(
Nolottaa oma käytös kyllä mutta eipä ollut kivaa lukea noita ketjujakaan. Heti mies flirttaamas muille, pyytelee muita sen luo vaikkei edes tiennyt miksen tullut. Kiva jos ois vaikka istunut päivystykses lapsen kanssa tms. Ja toinen vaan flirttaa muille, haukkuu mua julkisesti yms. Mä en tiedä voinko enää jatkaa tätä tapailua kun oon nyt pettynyt miehen tylyyn käytökseen.
Kommentit (23)
No mikset soittanut heti miehelle, ettet tule ?
Mikä sun syy oli ettet menny deitille ?
Vierailija kirjoitti:
Se sitruunapastamieskö?
Joo. Ap
IHAN OMA SYY! 👉
(lue Nicke Lingnelin äänellä)
Vierailija kirjoitti:
No mikset soittanut heti miehelle, ettet tule ?
Mikä sun syy oli ettet menny deitille ?
Aika jotenki vaan meni siinä niin nopsaan, en mä vaan ihan ajatellut mut menin kumminki sit paikalla, ei se ilahtunut ollenkaan ja iski täällä muita mammoja minkä ehti! V*ttu mikä tapaus. Kantsii pysyä kaukana :( Ap
voitko jatkaa tapaamista kun et ekaakaan kertaa tavannut? hämärää...
No tuskin sua sit ohan hirveesti kiinnosti.
Ehhe he
Ei kai kukaan uskonut tätä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tapailtu, ekaa kertaa olin toisen luo menos. Ap
Kun asiat pitkittyy, ne tuppaa monimutkaistumaan. Jos on sovittu aika niin on hyvä pitää siitä kiinni tai informoida toista osapuolta. Ajattele, jos olisit itse odotellut miestä saapuvaksi.
Tahdikkuutta peliin ;)
Mä tunnistin kanssa itseni ollessani exän kanssa kun nimiä mainitsematta haukkui minut lyttyyn. Paras valinta ikinä oli jättää se yllättäen, nyt onnellisesti naimisissa toisen kanssa eikä kummallakaan ole tarvetta haukkua toista selän takana. Kaikki sanotaan suoraan ja sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tapailtu, ekaa kertaa olin toisen luo menos. Ap
Kuitenkin unohdit koko homman kun oli niin kivaa muuta tekemistä ja et mennyt paikalle?
En ennusta hirveän pitkää suhdetta jos kiinnostusta ei ole tuon enempää edes alussa.
Vierailija kirjoitti:
Mukavia nämä jatkoprovot
Paitsi että tämä ei oikein saa ilmaa siipiensä alle.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin sua sit ohan hirveesti kiinnosti.
Onhan se hyvännkönen jne. Ja luulin mukavaks! Mut eipä taida olla. Ap
happy kirjoitti:
Mä tunnistin kanssa itseni ollessani exän kanssa kun nimiä mainitsematta haukkui minut lyttyyn. Paras valinta ikinä oli jättää se yllättäen, nyt onnellisesti naimisissa toisen kanssa eikä kummallakaan ole tarvetta haukkua toista selän takana. Kaikki sanotaan suoraan ja sovitaan.
Must toi julkinen asioiden puiminen on niiiiin törkeää! Mä taidan kanssa juosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavia nämä jatkoprovot
Paitsi että tämä ei oikein saa ilmaa siipiensä alle.
No voi v*ttu kun ei vaan ole provo vaan elävää elämää. Tekö ootte niin perfect ettei teille kävis näin tai tekö ette oo ikinä kohdanneet yhtään m*lkkua miestä?!? Ap
Sama mamma postailee jo kolmantena iltana mielikuvitustarinoitaan. Jepjep.
Oma moka voi voi.