Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki ryntäävät junan vessaan just ennen määräasemaa?

Vierailija
18.03.2016 |

Hirveellä ryysiksellä tuuppaamaan hankalasti puhdistettava junasäiliö tukkoon, vaikka kaupungin viemäriverkosto olisi vähän matkan päässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei asu keskustassa. Kotiin on vielä 50 minuutin matka ja voi tulla hätä.

Vierailija
2/7 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska konnari on tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko junan pääteasemaa?

No en kyllä oo huomannut, välttelen niitä kuin ruttoa enkä seuraa sinne menijöitä. Syynsä kai kullakin, useimmilla varmaan se perinteinen ja itsestäänselvin.

Vai tarkoitatko että menevät sinne vessaan just ennenkuin saavutaan asemalle jolla ovat itse jäämässä pois?

Vierailija
4/7 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aseman vessat maksaa ja kotiin ei ehkä jaksa odottaa.

Vierailija
5/7 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen pantannut ja välttänyt junan vessoja, sitten vaan on pakko mennä.

Vierailija
6/7 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne kuvittelee, että paikalla olevassa junassa ei saa paskoa, koska paska jää aseman eteen raiteille.

Vierailija
7/7 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole menossa kaupungille hengailemaan tai vähän matkan päässä olevaan kotiin. Tiedossa voi olla vielä vaihtoyhteysjuna tai pitkä bussimatka edessäpäin. Bussien vessat ei toimi aina, vessapaperi on yleensä loppu. Se vaihtoyhteysjuna taas, koskaan ei voi olla varma, onko se lähdössä ajoissa vai onko korvattu bussilla. Itse tosin käyn puoli tuntia ennen, että varmasti ehtii. Mulla on vaihdosta kaksi tuntia kotiin vielä, ennen se oli sellainen sininen juna, joissa vessat on talvella aika ankeita eikä saa käydä ennen kuin juna liikkuu. Onpa vaihtoyhteys korvattu kerran tilataksillakin, siinä ei vessaa ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi