Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TOUKOTOIVEET SU ->**

19.02.2006 |

Ajattelin aloittaa uuden pinon ku on jo aikas paljon tekstii tuossa toisessa... Tänään oltu pojan kanssa pihalla ja viikonloppu mennyt juhliessa poitsun 2v synttäreitä vieraita käynyt ihan tuhottomasti ja saanut itse heilua ja siivota yhtenään. Tänään tulossa loput vieraista ja sitten saa huokaista!!! Mä ajattelin viikolla pakata sairaalakassia valmiiksi. Miksikö... Pojan kanssa riehuttu ja tää älytön pyöriminen ja synttäreiden pitäminen on saanut supistamaan ihan kivasti ja aamulla jopa niin paljon että piti käydä mahaa tyhjentää!!! Joten ei vara venettä kaada!!! (Itse uskon että nenee yli ajan mutta mies alkaa panikoida!!!) Nyt imuroimaan jotta seuraava lasti vieraita saa saapua...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsintänään ylimääräiselle sairaalakäynnille kurkkaamaan masuun mitä asukkaalle kuuluu :)

Meidän neuvolassa kun ei ole kuin ikivanha doppleri, on sellainen pieni sivuneuvola.

Vauvalle kuului oikein hyvää ultran mukaan. Painoarvio on 1600g !! Ihanan iso jo :) Näytölle ei enää mahtunut kuin pieni osa kerrallaan.

Paikatkin oli ihan napakasti kiinni, joten tuskimpa tulee ennen aikojaan, viimeksikin piti käynnistää yliaikaisena raskausmyrkytyksen takia.

Kyselin sukupuolta ja lääkäri yritti pitkän aikaa saada sitä näkyviin, mutta napakasti istui taas samalla tavalla kuin rakenneultrassa, EN NÄYTÄ! Onneksi lääkäri oli käsivällinen ja pariin otteeseen varmisti asian - tyttöä meille nyt odotetaan - ihanaa!!!

Kumpi tahansa on siis ihana, mutta kivaahan se on vähän tietää millaisia vaatteita tuonne kaappiin laittaa odottamaan. Jotenkin oli tyttöfiilis kokoajan ja esikoisen kanssa oli poikafiilis koko ajan :)

unsku ja tyttövaavi rv28+2

Vierailija
42/45 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pitkästä aikaa kirjoittelen.Ihanaa,että jotkut jaksaa olla niin aktiivisia.Lupaan olla aktiivisempi ja varmaan tällä viikolla sen teenkin, koska olen ihanalla ansaitulla talvilomalla.Mulle ja vaaville kuuluu hyvää.Pikkuinen on vielä kovin aktiivinen ja edelleen nukkuminen (varsinkin nukahtaminen) on vaikeaa. Olo on raskas, vaikka ei munkaan maha vielä niin kovin suuri olo.Huomaa vaan miten vaikeaa on jo sukkien tai kenkien jalkaan laittaminen.Homma kuitenkin hoituu vielä yksin.

Tänään olin vaunujen katselukierroksella. Päätin sittenkin, että nyt panostamme ainakin näihin vaunuihin.Kun kerran ostaa hyvät niin luultavammin menevät sitten seuraavilla lapsilla, joita toivottavasti meille suodaan. Vaunut olivat tosi hienoja, mutta niin julmetun kalliita.Miten te muut ensimmäistä odottavat, ostatteko uutena vai käytettynä?Hiukan alkoi mietityttää, vaikka yhdet Gessleinin yhdistelmät olivatkin niin hyvät ja kevyet.Hinta " vain" 549e ja nämä ovat viime vuoden mallia, joten enää muutama jäljellä.Mitä mieltä te konkarit ootte kannattaako ostaa uudet?

Ahava ja vaaveli 29+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unsku....kyselit Länsi-Helsingin toukokuisten tapaamisesta.Kukaan ei ainakaan ole sellaisesta vielä tätä ennen puhunut, mutta minä ainakin olisin kiinnostunut jos sellainen pidetään.Aika vähän on kaveripiirissä samassa elämäntilanteessa olevia, joten ois mukava tavata. Onko siis enemmän samalla alueella asuvia toukokuisia?

Ahava

Vierailija
44/45 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain, kun taas oon pahalla päällä. En keksi muuta selitystä kuin liian vähät unet, nytkään ei pitäs olla mitään mikä ärsyttää mut silti vaan ärsyttää. Kaikki. Töitä nyt ei ainakaan huvita tehdä *polkee jalkaa ja tökkii sukkapuikkoja pehmoleluihin* Kaikki vaan on ihan tyhmiä ja maailma on paska. *purkaus*

Yöllä heräsin tosin _ihanaan_ synnytysuneen. Poika tuli. Ja jotenkin muutenkin oli semmoinen rauhoittava uni, vaikkakin tosi todentuntuinen. Mutta kun mua on koko raskauden ajan jostain syystä pelottanut, että saan suuren vauvan, jota väkisin ponnistutetaan monta tuntia eikä se vaan tule ulos. Ei mua kivut tms. pelota vaan tuommonen ihan hölmö juttu. Varsinkin, kun kyllähän se sitten leikataan ulos sieltä jos ei muuten tule...

Lauantaina pitäis jaksaa BAARIIN kun yks kaveri järkkää tyttöjen illan. Saas nähä kuin akan käy, nykyään kun oon ollu viikonloppuisinkin jo untenmailla siinä 23 aikaan ja siihen aikaanhan sitä vasta lähdetään. Voi olla että hurautan sillä taksilla sittenkin sohvan pohjalle tuhisemaan... X-)

stellis&voitto 29

Vierailija
45/45 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa toivoa niin 13.3. maanantai passais varmaankin mulle parhaiten, jos tuo ukko-kulta katselis sen aikaa tytärtämme sekä kummipoikaa joka tulee ekalle yökylä reissulleen=)

Mutta eipä täällä ihmeitä. Massu kasvaa hurjaa vauhtia ja nyt kun olen lukenut teidän sf mittoja huolestun vaan entisestään omista mitoistani....=( Päätin että soitan tänään neuvolaan ja kysyn olisko aihetta/mahdollista ylimääräiseen ultraan. Niin mullahan sf mitta oli jo viikolla 26 aivan piukalla mitalla 29cm!!! Joten reilusti yli kaikkien käyrien ja painoakin on tullut TODELLA paljon. No, katotaan mitä sanoopi neuvolatätsky. Vaavi liikkuu ja potkii hurjasti ja saa tämänkin ruodon suoristumaan välillä=)

Jihaa työpäiviä enää VIISI!!!=:D

Eilen jo täällä Hämeessä aisti selkeesti tulevan kevään, joten sitä kohden hymyssä suin!! Voikaa hyvin!!

H-R rv 27+1