Olen hankkinut kitkarenkaat ja kalliimmasta päästä.
Ainakin teillä jossa on kovaksi ajettu luminen kerros tuntuu kyllä pitoa riittävän. Varsinkin sivuttais pitoa löytyy ei ole perä lähtenyt vaikka käsijarrukäännöksiä harjoiteltu. Onko muilla samoja huomioita?
Kommentit (10)
Kitkarenkaathan on periaatteessa kesärenkaat!
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku mutku ei ookkaan. Mut hyvä yritys nastapelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku mutku ei ookkaan. Mut hyvä yritys nastapelle.
Lassukka ajelee kitkoillaan vaan ;)
Olen ennen kyllä ajanut nastoilla ja ihan uusilla sellaisilla. Minulle kyllä oli yllätys kitkarenkaan todella hyvä sivuttaispito lumisella mutta kovaksipinnaksi ajetulla tiellä. Epäilin kyllä kovasti. Minkälaisia kokemuksia muilla?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin teillä jossa on kovaksi ajettu luminen kerros tuntuu kyllä pitoa riittävän. Varsinkin sivuttais pitoa löytyy ei ole perä lähtenyt vaikka käsijarrukäännöksiä harjoiteltu. Onko muilla samoja huomioita?
Hionoa että toimivat nyt lähes kuivalla/sulalla asvaltilla.
*LOL*
Näin keväällä, kun tiet ovat jäässä/lumiset ja lämpötila on pikkuisen plussalla, niin kitkoilla joutuu ajamaan varovaisemmin kuin nastoilla. Mutta jos on enemmän pakkasta ja tie ei ole peilijäässä, niin kitkoilla pärjää ihan hyvin.
nastat on todella liukkaat märällä asvaltilla, eli eteleäsuomessa käytännössä 90% talvesta maantieolosuhteissa.
Ai niin olisi pitänyt ymmärtää lisätä, että keskustelu on tarkoitettu vain lappalaisille pankonpojille joiden älykkyysosamäärä on laskettavissa yhdenkäden sormilla. Ei teille pääkaupunkisetulaisille älyköille. ANTEEKSI NIIN PALJON.
Eikös nyt ala olla jo kesärenkaiden aika?