Onko teillä koskaan tullut vauvapalstalle "access denied"
Jos on, miksi? Lähtikö se joissain vaiheessa pois?
Kommentit (19)
Häh, tarkoittaako se sitä että on saanut bannit? Mulla se on lähtenyt heti pois jos päivittää sivun muutaman kerran tai korkeintaan viisi minuuttia. Luulin, että se johtuu nettiyhteyden pätkimisestä tai jostain sellaisesta...
Ilta-Sanomien tai muun valtamedian (ei siis MV-lehden) uutisia linkittämälläkin voi bannit saada!
Tänään ensimmäistä kertaa viiden vuoden palstailun jälkeen.
Sitä tuolla juuri kritisoinkin että sain bannit tietämättä syytä siihen ja nyt en tiedä ovatko bannit määräaikaiset vai ikuiset.
Ja siis bannit tulivat siitä kun kirjoitin pari sanaa esimerkkeinä sanoista, jotka yp on määritellyt kielletyiksi. Kommenttini sisältö oli pelkästään se, että xx ja yy ovat kiellettyjä sanoja.
Onneksi mulla on silti pari ip osoitetta :)
Vierailija kirjoitti:
Sitä tuolla juuri kritisoinkin että sain bannit tietämättä syytä siihen ja nyt en tiedä ovatko bannit määräaikaiset vai ikuiset.
Ja siis bannit tulivat siitä kun kirjoitin pari sanaa esimerkkeinä sanoista, jotka yp on määritellyt kielletyiksi. Kommenttini sisältö oli pelkästään se, että xx ja yy ovat kiellettyjä sanoja.
Olit tuhma. Soo soo.
Minä taidankin sitten olla ihan oikea pahis. Sain bannit viikoksi joskus syksyllä. Oli muutes mukava viikko..=)
Ja ei, en oikeasti sanonut mitään säännöissä kiellettyä, osallistuin kuitenkin maahanmuuttokeskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Joo pari vrk kestänyt. Kerran nimittelin mamupatjoja isänmaanpettureiksi jos tekevät neekerin kanssa lapsia ja kerran haukuin vihervassareita en muista millä sanoilla...
Ja kaivat taas verta nenästäsi? =)) Go girl, go! :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hauska kun yrittävät pimittää noita kiellettyjä sanoja.
Aina välillä joku tekee niistä listauksen ja kyllä ne mieleen jäävät.
Ja aina löytyy uusi muoto kun lista täydentyy. :)
Laittakaa joku se lista, lupaan copypasteta sitä kaikkialle palstalla!
Törkeää, ellei bannit saatuaan saa edes ilmoitusta banneista vaan näyttäytyy muka verkko-ongelmina? Tajusinko oikein? En ole vielä ite saanut.
Vierailija kirjoitti:
Lista kielletyistä sanoista siis
Su vakki
neek eri
Auttakaa nyt, onhan näitä vaikka mitä.
Ei haittaa vaikka sais bannia. T se mamupatjan haukkuja. Tulen toiselta osoitteelta sitten.
joo kun kello lyö 23 ja palstalla saa kirjoitella vain rekisteröityneenä :D
Joo, tosiaan sekä s-sana että n-sana johtavat banniin! Hyvänen aika mikä kusipalsta.
voiko palsta tehdä rikosilmoituksia poliisille?
Bannit saa jos sanoo jotain tuhmaa, kuten vaikka että Jenni Vartiainen on ihqu. Kestänyt mulla korkeintaan vuorokauden ja sitten vaan takaisin tuhmia kirjoittelemaan.