Toivotko, ettei ex koskaan saa ketään?
Minä toivon. Aina. Toivon myös, että katkeroituu naisista! Tulisi viettämään yksinäistä loppuelämää. Itkeköön itsensä uneen joka ilta! Mikään ei ole niin ihanan makeaa, kuin se, että tietää toisen kärsivän .. ja katkeroituvan! Nam nam! Piste iin päälle on oikeastaan se, kun tulee jälkeen päin sanomaan, että ymmärtää missä meni vikaan. Voe voe. Asioista olen sanonut monta kertaa, mutta kaaliin ei vaan ole mahtunut. Toivon sitäkin, että toistaa omat virheet kerta toisensa jälkeen... Ymmärtää, ettei olekaan kelvollinen naisille. Yhelle kelpasi, toisille ei. Ei olekaan mikään "mahtisonni".. Suuret on luulot omista kyvyistään ja charmanttisuudestaan, heh heh. Itke itsesi uneen ex, itke.
Kommentit (31)
Aikalailla se ja sama mitä exnaiselle tapahtuu. Tavalla tai toisella jonkun muun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon. Aina. Toivon myös, että katkeroituu naisista! Tulisi viettämään yksinäistä loppuelämää. Itkeköön itsensä uneen joka ilta! Mikään ei ole niin ihanan makeaa, kuin se, että tietää toisen kärsivän .. ja katkeroituvan! Nam nam! Piste iin päälle on oikeastaan se, kun tulee jälkeen päin sanomaan, että ymmärtää missä meni vikaan. Voe voe. Asioista olen sanonut monta kertaa, mutta kaaliin ei vaan ole mahtunut. Toivon sitäkin, että toistaa omat virheet kerta toisensa jälkeen... Ymmärtää, ettei olekaan kelvollinen naisille. Yhelle kelpasi, toisille ei. Ei olekaan mikään "mahtisonni".. Suuret on luulot omista kyvyistään ja charmanttisuudestaan, heh heh. Itke itsesi uneen ex, itke.
Huh huh... Pika-analyysi:
-et ole päässyt exästäsi yli – jos olisit, et kelailisi tällaisia
-olet itse erittäin katkera ihminen, joka on katkeroitunut miehistä
-sinulla on pahoja henkisiä ongelmia, joista sinun pitäisi päästä yli ja sinuiksi itsesi kanssa. Muuten tulet pahimmassa tapauksessa alitajuisesti "kostamaan" näitä tuleville kumppaneillesi
Sitten vastaus kysymykseesi. Ei, en toivo exilleni muuta kuin kaikkea hyvää. Exät ovat aina syystä exiä. Jos kaikki olisi mennyt hyvin ja meidät olisi tarkoitettu yhteen, he eivät olisi exiä! En halua kuluttaa sekuntiakaan elämästäni katkeroitumiseen – etenkään sellaisen ihmisen osalta, joka ei ole enää osa elämääni. Keskityn ennemmin nykyiseen ja tulevaan. M35
Mun ex oli ja on oikeasti sosiopaatti. Petti, löi, valehteli kaiken, stalkkasi minua kaikin tavoin. Nyt on uudessa suhteessa ja nainen pitää miestä helmenä ja uskoo hänen sanomisensa minusta. Toivon todellakin, että tämä minua haukkunut ja säälittävänä pitänyt naikkonen saa tuta itsekin, kenessä se vika olikaan.
Nuohan eivät muutu koskaan ja olenkin jo kuullut, että naista on koitettu eristää, kuten minuakin menoja estämällä.
Mies ansaitsisi tulla jätetyksi kaiken sen jälkeen, miten ihmisiä kohtelee. Kohtelee myös yhteistä lastamme kuin ilmaa nykyään, valehtelee hänellekin minkä kerkiää silloin harvoin pari kertaa vuodessa, kun ovat tekemisissä keskenään pikaisesti.
Toivon exälleni kaikkea hyvää, vaikka lopettikin avioliittomme pettämällä. Toivon, että oppii virheistään, ja että molemmat ymmärrämme missä meni vikaan.
Miksi? Siksi, että jokainen ansaitsee onnen, mutta ennen kaikkea siksi, että haluan antaa itselleni mielenrauhan ja vapauden katkeruudesta. On järjetöntä hautoa sisällään vihaa, kun ainoa siitä kärsivä on itse.
En toivo, olen onnellinen hänen puolestaan että löysi hänelle sopivan naisen ja ovat saaneet jo lapsenkin ja itselläni on myös lapsi uuden miehen kanssa. Erottiin täysin sovussa eikä mitään jäänyt hampaan koloon. Mun ex on ihana ihminen mutta me ei vain sovittu toisillemme :)
En aattele noin ja exällä on ollut kauan jo nainen ja menevät naimisiin. Toivon vaan,että olisi parempi naistansa kohtaan kuin mua kohtaan,koska en halua, että toinen joutuu kärsimään ja vielä avioliitossa.
Exän uutta naista en edes tunne, mutta hän ei ole koskaan tehnyt mulle mitään pahaa:) ja on kyllä kauniskin ja ehkä enemmän ex;n näköinen nainen.
Silti olen surullinen haavoistani, joita ex aiheutti.
Toivon että ex on onnellinen. Itse jään yksin.
Todellakin toivon että löytäisi jonkun. Ehkä se sitten jättäisi mut rauhaan.
T: yli seitsemän vuotta erosta on jo aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon. Aina. Toivon myös, että katkeroituu naisista! Tulisi viettämään yksinäistä loppuelämää. Itkeköön itsensä uneen joka ilta! Mikään ei ole niin ihanan makeaa, kuin se, että tietää toisen kärsivän .. ja katkeroituvan!
Olet siis tyypillinen suomalainen nainen joka haluaa vain pahaa muille ihmisille.
Muutamat exät ihan sama, ne on exiä.
Lapsen äiti? Jos löytää, toivottavasti on hyvä tyyppi koska lapsi asuu äidillään.
En toivo. Toivoisin, että hän vihdoin löytäisi tasapainon elämässään, asettuisi, löytäisi kivan naisen. Ja pääsisi yli minusta. Sietämätöntä välillä se menneessä roikkuminen, edelleen, vaikka ite olen jo uusissa naimisissa. Erosta 5 vuotta...
Mutta kaikkea hyvää hänelle toivon.