ei espanjaa kauniimpaa kieltä
On vaan niin ihana kieli.sen takia sitä opiskelenkin! Mikä teidän mielestä on kaunein?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ranska ehdottomasti. Kuvitelkaa makuuhuone ja ranskaa puhuva hurmaava mies vaakatasossa.
Saisko vielä ranskalaisen aamiaisen?
Minusta venäjä on maailman kaunein kieli, sitä lähellä kauneudessa ovat ukraina ja valkovenäjä. Näiden kanssa olen taistellut viimeiset 20 vuotta ja nykyisin venäjä sujuu ihan hyvin, valkovenäjä ja ukraina haparoiden.
Ei minulla ole mitään espanjaakaan vastaan, jos joskus aloitan aivan uuden kielen opiskelun, se voisi olla juuri espanja. Espanjankielistä musiikkia ainakin kuuntelee ihan huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Qué gente aburrida aquí
Me parece un poco maleducada :(
Oon varmaan outo mut mun mielestä venäjä naisen puhumana on kaunis :) m25
Venäjän kieli... Люблю русский язык, он такой красивый , ну сложный
Ps. Venäjää puhuva kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranska ehdottomasti. Kuvitelkaa makuuhuone ja ranskaa puhuva hurmaava mies vaakatasossa.
Tämä ;)
Ai mikä tämä?
Hyvännäköinen ja treenattu mies joka puhuu englantia aussi aksentilla... ;)
いいえ、日本語は一番です。
Siinä mammoille nipponia.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan outo mut mun mielestä venäjä naisen puhumana on kaunis :) m25
No jos tykkää posmotuksesta, niin onhan se. Mielellään vielä kohtalaisen korkealta puhuttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ;)
Ai mikä tämä?
Ranskalainen rakastaja ;))
Vierailija kirjoitti:
いいえ、日本語は一番です。
私もそう思います!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihmetellyt mikä siinä ranskassa on niin kaunista. Minusta kuulostaa tosi rumalta, kun on paljon rumia äänteitä. Ehkä korvissani on vikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
いいえ、日本語は一番です。
私もそう思います!
Olipa helppo.
No japanese is the most...
I think so too.
t. Japania sujuvasti osaava palstailija
Ei tartte olla edes vaakatasossa :D