ei espanjaa kauniimpaa kieltä
On vaan niin ihana kieli.sen takia sitä opiskelenkin! Mikä teidän mielestä on kaunein?
Kommentit (43)
Hmm.. varmaan italia. Tykkään myös joistakin norjan murteista tai joistain puhujista.
Vierailija kirjoitti:
Italia.
"italiano es para cantar, español es para amar.."
Mun mielestä espanja ei ole kovin kaunis kieli, vaikka muuten siitä tykkäänkin ja olen sitä opiskellutkin. Siinä on paljon rumia äänteitä, ja jos kuuntelee jonkun espanjalaisen nopeaa puhetta, ei ensimmäisenä tule mieleen adjektiivi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä espanja ei ole kovin kaunis kieli, vaikka muuten siitä tykkäänkin ja olen sitä opiskellutkin. Siinä on paljon rumia äänteitä, ja jos kuuntelee jonkun espanjalaisen nopeaa puhetta, ei ensimmäisenä tule mieleen adjektiivi kaunis.
Espanjassa puhutaan eri tavalla kuin lat.amerikassa. Espanjassa on noita "rumia" äänteitä, joita ei mielestäni muualla ole.
Musta on kaunis kieli. Katsoin lapsena Aurinkorannikko tv sarjaa lapsena ja siitä sain kimmokkeen myöhemmin opiskella espanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Espanja kuulostaa kiroilulta
minusta lässytykseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa puhutaan eri tavalla kuin lat.amerikassa. Espanjassa on noita "rumia" äänteitä, joita ei mielestäni muualla ole.
Tiedän, siksi mainitsinkin nimenomaan espanjalaisen puhetavan.
Vaikka pidänkin kielten opiskelusta ja kielet kiinnostavat, niin silti minusta mikään niistä ei ole kovin kauniin kuuloista. :D Ihme äänteitä ja korisevia kirjaimia...
Ranska ehdottomasti. Kuvitelkaa makuuhuone ja ranskaa puhuva hurmaava mies vaakatasossa.
ja paskat mikään espanja, italia tai ranska oo kauniita.
Italia on kyllä kaunein, vieläpä ylivoimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ranska ehdottomasti. Kuvitelkaa makuuhuone ja ranskaa puhuva hurmaava mies vaakatasossa.
Tämä ;)
Kumpaa kannattaisi opiskella, italiaa vai espanjaa? Entä kumpi kieli on helpompi?
Me gustaría pedir una copa de orina, por favor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kestät sitä paskan hajua ovat nimittäin likaisia.
mihin pultsareihin sinä oot törmännyt
amatööri