Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuslaisuus aiheuttaa myötähäpeää

Vierailija
17.03.2016 |

En tarkoita että esim. persut olisi puolueena sen parempi, mutta he sentään ovat rehellisesti juntteja, mutta kokoomuslaiset... no tiedätte kyllä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on kurjaa, että tutustuessani uusiin ihmisiin, vaikkapa illan vietossa, meillä on todella kivaa, nauretaan, jutut osuu isollakin porukalla yhteen. 

Kunnes tulee se illan hoohetki ja joku alkaa paasaamaan politiikasta ja puoluekannasta. En näy tarpeelliseksi valehdella, joten kerron kysyttäessä mikä puoluekirja löytyy. Ja siinähän se sitten olikin.  "Mitäääh!! Etkä!! Et voi!!" samassa unohtuu ne mun äskeiset jutut ja se, että tultiin hyvin toimeen. Nyt olen vain porvarisikasaatana. 

Itsekin omaan vahvat mielipiteet vasemmistoviherhipeistä ja persuista ja demareista, mutta en anna sen muuttaa käsitystäni ihmisestä itsestään.

Vierailija
2/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta yliopistojen ja kansallisomaisuuden (kirjastot, museot) alasajo on mahdollisuus uuden sivistyksen luomiselle. On se. Sivistys ja tulevaisuus! Ei jumituta menneeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen typerää on se, kun kaikki pitää yrittää väsätä jonkun mainostoimiston avulla näyttämään ihan päinvastaiselta kuin mitä oikeasti halutaan.

Vierailija
4/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän Kokoomusta seuraavissakin vaaleissa.

Vierailija
5/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Vierailija
6/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Päinvastoin: joku vihervassari olisi oikeasti nolo.

Vierailija
7/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Päinvastoin: joku vihervassari olisi oikeasti nolo.

Kaikkin noloin on joku wt-amis, joka äänestää kokoomusta, kun Stubb on niin ihana ja niiden tv-mainoksetkin on niin hassuja.

Vierailija
8/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en äänestä enää. Kokoomuksen arvot ovat hukassa. Tosin pidän Keskustaa suurimpana syyllisenä nykymenoon. Ongelmana on, että ketä tässä nyt sitten äänestäisi, kd taitaa saada ääneni.

Vierailija
9/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsekin omaan vahvat mielipiteet vasemmistoviherhipeistä ja persuista ja demareista, mutta en anna sen muuttaa käsitystäni ihmisestä itsestään."

Kokoomuslaiset ennakkoluulot ovat vaan niiiiin paljon parempia.

T. Lihaa syövä, yksityisautoileva "vihervasemmistohippi"

Vierailija
10/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vanhoina hyvinä aikoina kokoomus puolusti suomalaisuutta ja suomen kieltä. Nykyään tärkeintä kokoomukselle on pakkoruotsin ja maahanmuuton lisääminen.

Vierailija
11/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on kurjaa, että tutustuessani uusiin ihmisiin, vaikkapa illan vietossa, meillä on todella kivaa, nauretaan, jutut osuu isollakin porukalla yhteen. 

Kunnes tulee se illan hoohetki ja joku alkaa paasaamaan politiikasta ja puoluekannasta. En näy tarpeelliseksi valehdella, joten kerron kysyttäessä mikä puoluekirja löytyy. Ja siinähän se sitten olikin.  "Mitäääh!! Etkä!! Et voi!!" samassa unohtuu ne mun äskeiset jutut ja se, että tultiin hyvin toimeen. Nyt olen vain porvarisikasaatana. 

Itsekin omaan vahvat mielipiteet vasemmistoviherhipeistä ja persuista ja demareista, mutta en anna sen muuttaa käsitystäni ihmisestä itsestään.

punavihreät eivät suvaitse muita mielipiteitä.

Vierailija
12/12 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyllä totuuden siemen - olen huomannut että ihmiset voi olla ihan fiksun oloisia mutta mitä politiikkaan tulee, niin ne jutut on jotain ihan levotonta. En tosiaan lähtisi sen perusteella ketään arvottamaan. Osittain syytän sitä, että meillä on niin yksipuolinen valtamedia, joka toitottaa vain yhtä totuutta, ettei vuoropuhelua synny, ja siksi toisenlaiset mielipiteet korostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi