Oi kun on haikea katsoa TVOFia
Kun Axl ei kohta enää ole. Ei ole ohjelma mitään ilman Axlia :(
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Axlia katsoo nyt ihan eri silmin tuossa voicessakin. Ei oo enää mikään viaton hymypoika.
Sehän on nauhoitus, pönttö.
Kyllä mä sen tiedän, mutta sulta tais jäädä pointti huomaamatta.
Sori, luin vahingossa, että "Axl katsoo nyt ihan eri silmin". T. pöntöttelijä :(
Minäkin täällä syön litran jäätelöä suoraan purkista, purkkiin valuvat kyyneleet tekee suklaajäätelöstä suolaista.
T: Pullukka maalta, jolla ei ole muuta elämää kuin VoF
Heikki Paasonen olisi hyvä juontaja TVOFin jäljellä oleviin jaksoihin.
Niimpä... Aivan sama mitä Axl on tehnyt tai ollut tekemättä, niin on se oikeasti kyllä hyvä työssään. Ei kyllä kiinnosta katsoa tuotakaan ohjelmaa enää.
Jep, ei kiinnosta katsoa enää livejä.
Onpa Axl nyt millanen pervopete siviilissä tahansa niin mielelläni näkisin myös jatkossa TVOF:ssa! Paras juontaja mitä näillä Suomen pienillä markkinoilla on.
Suorat lähetykset juontaa joku näistä:
a) Mikko Leppilampi
b) Heikki Paasonen
c) Roope Salminen
Muita vaihtoehtoja ei ole! :(
Sama täällä, ihan kauhean haikea fiilis katsoa tätä nyt. Ei oo toista yhtä hyvää juontajaa Suomessa. Voi toista :-/
Vierailija kirjoitti:
Onpa Axl nyt millanen pervopete siviilissä tahansa niin mielelläni näkisin myös jatkossa TVOF:ssa! Paras juontaja mitä näillä Suomen pienillä markkinoilla on.
Suorat lähetykset juontaa joku näistä:
a) Mikko Leppilampi
b) Heikki Paasonen
c) Roope Salminen
Muita vaihtoehtoja ei ole! :(
Sanoisin näist, että Heikki. Roopella ja Mikolla on varmaan kalenterit täynnä jo sovittuja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä tykännyt Axlistä juontajana. Jotenkin lausuu niin typerästi suomea.
Minusta Axl on aivan loistava juontaja.
T. Mies
Miksei Elastinen juonna musiikkiohjelmia? Sehän on kaiken ilon, rehtiyden ja energisyyden perikuva!
Axl:in puheesta ei saa edes mitään selvää, en ole ikinä tykännyt siitä missään juontotehtävässä :P
Voishan uusi juontaja olla nainen! Hintikka vaikka?
Siis kuka tää Salminen on?Simo Salmisen lapsi vai joku muu nevöhööd tyyppi.
Kyllähän se muuttaa koko ohjelman fiilistä..harmi. Tiedä kuka salapervo tilalle otetaan :(
Ei Axl voi enää juontaa mitään, missä on naisia edes näkyvissä katsomossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Paasonen olisi hyvä juontaja TVOFin jäljellä oleviin jaksoihin.
Täytyi oikein kaivaa sivuhistoriasta tämä kommenttini jotta pääsen sanomaan että "MITÄ MINÄ SANOIN !!!"
Oon mä vaan niin guru...
No ei Axlia ihan tuon kanssa osaakaan kuvitella.