Oi kun on haikea katsoa TVOFia
Kun Axl ei kohta enää ole. Ei ole ohjelma mitään ilman Axlia :(
Kommentit (40)
Kukahan tulee tilalle? En keksi kuin huonoja ja vielä huonompia vaihtoehtoja...
Axlia katsoo nyt ihan eri silmin tuossa voicessakin. Ei oo enää mikään viaton hymypoika.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne livet alkaa? Millo se uus juontaja ilmoitetaan?
Livet alkaa 25.3
On se vaan loistava tuossa hommassaan. Liian hätäinen päätös oli laittaa syrjään.
Mä en ole ikinä tykännyt Axlistä juontajana. Jotenkin lausuu niin typerästi suomea.
Vierailija kirjoitti:
Axlia katsoo nyt ihan eri silmin tuossa voicessakin. Ei oo enää mikään viaton hymypoika.
Sehän on nauhoitus, pönttö.
Hjallis tulee siihen tilalle.
"Mä oon tän ohjelman juontaja ja mä voin sanoo ihan mitä mä haluun. Toi äskönen oli ainakin ihan paska. Vai mitä sä sanot Olli, oliko toi jätkä sun mielestä mistään kotosin? Voiko tommosta muka päästää mihinkään esiintymään, häh?"
Musta on lähinnä kiusallista katsoa nyt, onneksi vaihtuu.
Niin, mieti mitä Axlin makuuhuoneessa on tapahtunut kuvauksia edeltävänä iltana/yönä ja mitä tapahtuu kuvauksia seuraavana iltana/yönä :D
Ikinä en ole ainuttakaan jaksoa katsonut, mutta nyt aion kytätä tämän kerran. Sattuneesta syystä. Ei ole mikään suuri rikollinen, mutta työtilanteeseen uskon ko. jutun vaikuttavan merkittävästi.
Eikö hänellä oo ikää jo 32 vee ja sen ikäinen ei ole enään viaton hymypoika.
Luultavasti Axlin tilalle astuu koko kansan suosikki Roope Salminen!
hammondi-tädillä on vahva ääni ja kova meno mutta jotenkin en pidä tuon äänestä vaikka hyvin se laulaakin
(sorry offtopic ilman axl:ia) :)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti Axlin tilalle astuu koko kansan suosikki Roope Salminen!
Niin tässähän se ei vielä ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nauhoitus, pönttö.
Kyllä mä sen tiedän, mutta sulta tais jäädä pointti huomaamatta.
Ehkä ne ottaa yllärinä suomen conan o'brienin eli tarja halosen.
Vierailija kirjoitti:
hammondi-tädillä on vahva ääni ja kova meno mutta jotenkin en pidä tuon äänestä vaikka hyvin se laulaakin
(sorry offtopic ilman axl:ia) :)
Nyt esitys oli täysin epäonnistunut. Kamalaa kuunneltavaa. Ongelmia äänen muodostamisessa, hallinnassa ja vireessä. Tuota oli jo vaikea kuunnella.
Milloin ne livet alkaa? Millo se uus juontaja ilmoitetaan?