Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilä: " Toivottavasti tämä tulppa nyt lähtee pois paatista ja päästään eteenpäin"

Vierailija
17.03.2016 |

Sipilä iloitsi Pam:in mukaanlähtöä yhteiskuntasopimukseen ja totesi: "Hienoa, että PAM päätti lähteä liittokierrokselle mukaan. Toivottavasti tämä tulppa nyt lähtee pois paatista ja päästään eteenpäin."

Eikö Sipilä tiedä, että jos tulppa lähtee paatista, paatti uppoaa? Toivooko Sipilä Suomen uppoamista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D 

Seuraavaksi voisi sanoa, että "Suomi oli oli perääntynyt kuilun laidalle, mutta teimme täyskäännöksen ja otimme loikan eteenpäin"

Vierailija
2/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen pääministeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä varsinainen kielikukkanen. Tämä jää elämään ja tämä murjaistaan vielä satoihin paikkoihin tulevina vuosina.

Vierailija
4/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen huonoin pääministeri. Ei osaa edes puhua.

Vierailija
5/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti ilmeisesti, että tulppa lähtee suonesta (tai suolesta), mutta sanat sekosivat.

Vierailija
6/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika. Insinööri! Ja tuolle on annettu lentolupakirjakin!

Vierailija
7/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä kertoi viimein vahingossa totuuden siitä, mihin on pyrkimässä. Upottamaan suomen.

Jospa silmät aukeaa nyt?

"Nobelisti ihmettelee ajatusta, että leikkaukset ovat välttämättömiä, koska lastenlapsille ei haluta jättää velkataakkaa.

"Tuo on niin täysin väärin. Ryöstätte lapsiltanne, kun ette tee järkeviä investointeja ilmaisella rahalla. Nuorten tulevaisuudennäkymien tuhoamisella tulee olemaan poliittisia ja sosiaalisia seurauksia. Maanne hallitus rapauttaa Suomen tulevaisuutta.""

http://www.hs.fi/talous/a1442632378626

Vierailija
8/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä iloitsi Pam:in mukaanlähtöä yhteiskuntasopimukseen ja totesi: "Hienoa, että PAM päätti lähteä liittokierrokselle mukaan. Toivottavasti tämä tulppa nyt lähtee pois paatista ja päästään eteenpäin."

Eikö Sipilä tiedä, että jos tulppa lähtee paatista, paatti uppoaa? Toivooko Sipilä Suomen uppoamista?

Sipilältä lipsahti freudilainen. Ei se ole Suomen etua ollut ajamassa vaan omaansa. Ja tietysti Stubbin.

Vierailija
9/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä Sipiliästä lainkaan pääministerinä. Mielikuvani on, että yritysmaailmassa ehkä toimii ylhäältä päin annetut käskyt, ja mikä ettei jos omistaja on, ja otaksui saman toimivan yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa.

Toisaalta, hänellähän on varaa. Mielestäni Britannian oppositionjohtaja Corbyn sanoi varsin sattuvasti: köyhyys on tuhlausta. Siis yhteiskunnallisen ja inhimillisen potentiaalin, eritoten kun köyhyys myös tuppaa periytymään.

Jos on vanhemilla huoli toimeentulosta, tai lapsi tulee kaveripiirissä kiusatuksi sosioekonomisista syistä, niin paljonpa siinä sitten sitä luovuutta, optimismia ja energiaa panna Suomi nousuun.

Vierailija
10/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun syöpäpaatistani oli lähteä tulppa siinä vaiheessa, kun pääsin maksamaan vielä aiempaa enemmän lääkekuluja pienistä tuloistani.

Ei ylenmäärin naurata hakea kymmenen päivän lääkepurkkia, joka maksaa 60 euroa tai 22 päivän purkkia, jonka hinta on 55 euroa - kaikkien muiden lääkkeiden lisäksi.

Toisaalta olen monen palstalaisen mielestä turhake, koska minut irtisanottiin (laittomasti) yt-neuvotteluissa ja olen työtön. Sairausloma tosin jatkuu edelleen ikävän syövän vuoksi.

Odotan seuraavia päätöksiä innolla.

Vierailija
11/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppa = läski nainen pullahti ulos paatista, minkä jälkeen soutajat saavat veneen liikkeelle. Hyvä kielikuva tuo on!

Vierailija
12/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilällä on välillä ohimeneviä rehellisyydenpuuskia. Vähän aikaa sitten tokaisi, että kyllähän ne turvapaikan hakijat olisi voitu palauttaa Ruotsiin.

Vierailija
13/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se höpsö!

Vierailija
14/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä Sipiliästä lainkaan pääministerinä. Mielikuvani on, että yritysmaailmassa ehkä toimii ylhäältä päin annetut käskyt, ja mikä ettei jos omistaja on, ja otaksui saman toimivan yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa.

Toisaalta, hänellähän on varaa. Mielestäni Britannian oppositionjohtaja Corbyn sanoi varsin sattuvasti: köyhyys on tuhlausta. Siis yhteiskunnallisen ja inhimillisen potentiaalin, eritoten kun köyhyys myös tuppaa periytymään.

Jos on vanhemilla huoli toimeentulosta, tai lapsi tulee kaveripiirissä kiusatuksi sosioekonomisista syistä, niin paljonpa siinä sitten sitä luovuutta, optimismia ja energiaa panna Suomi nousuun.

Yhteiskunnassa on ja aina tulee olemaan voittajia ja häviäjiä. Pitää vaan huolehtia omilla ratkaisulla, ettei ole häviäjä.

Vierailija
16/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun syöpäpaatistani oli lähteä tulppa siinä vaiheessa, kun pääsin maksamaan vielä aiempaa enemmän lääkekuluja pienistä tuloistani.

Ei ylenmäärin naurata hakea kymmenen päivän lääkepurkkia, joka maksaa 60 euroa tai 22 päivän purkkia, jonka hinta on 55 euroa - kaikkien muiden lääkkeiden lisäksi.

Toisaalta olen monen palstalaisen mielestä turhake, koska minut irtisanottiin (laittomasti) yt-neuvotteluissa ja olen työtön. Sairausloma tosin jatkuu edelleen ikävän syövän vuoksi.

Odotan seuraavia päätöksiä innolla.

Mielelläni maksamillani veroillani kustantaisin sinun lääkkeet, mutta vaikka kuinka paljon minua verotettaisiin, niin se raha ei päätyisi sinun lääkkeisiin vaan lukemattomien paperinpyörittelijöiden palkkoihin. Yhteiskunta on rakennettu aivan kieroon Suomessa, kun oikeasti apua tarvitsevat ovat vaikeuksissa, mutta paisunutta julkista sektoria ei saa mitenkään pienennettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi