Tummat silmänympärykset ja kalpeus
Mulla on aina ollut tummat silmänaluset ja ympäristökin mutta nyt talvella tuntuvat oikein korostuvan. Ihokin näyttää kalpealta vaikka muuten ok olo. Onko muilla samoja ongelmia? Mikä voisi auttaa?
Kommentit (11)
Aina olen " kärsinyt" tästä asiasta.... Ihan sama että nukkuuko riittävästi vai eikö taikka minkälaista elämää viettää. Kesällä ehkä vähän helpottaa vaikka en rusketukkaan kuin ihan vähän. Mulla on myös melko alhanen verenpaine. Monesti on lääkärit sanoneet minua kalpeeksi yms. ja todenneet että kovin on alhaset paineet.
minun silmänaluseni oikein paistavat silmään aina kun päälläni on oranssia. samoin tukan väri on joskus ollut vaalea (oranssiin vivahtava, sillä tukassani on paljon punaista pigmenttiä). vaalea tukka oli IHAN kamala ja nykyisin olenkin tummempi (kylmän tumma).
ni jospa se siitä....
ei oo kaunis näky kun kuin kuollut kävelee vastaan
Elämäntapani ovat terveelliset kyllä, mutta ei se ohut silmänalusiho ulkoilemalla, nukkumalla tai syömällä paksune.
No, siten kannattaa tietysti yrittää elää, ettei tule silmäpusseja, sillä silmäpussit varjostavat silmänalusia entisestään.
Itselläni kyllä on, vaikka syön rautaa ja D-vitamiinia
mulla solarium on auttanut. mulla on myös atooppinen iho, johon rusketus parantaa . kantsii kokeilla! mä oon käyttänyt kaikki mahdolliset voiteet silmien ympäryksiin, ei tehoa.. suklaansyönti kuulema tummentaa?
mulla solarium on auttanut. mulla on myös atooppinen iho, johon rusketus parantaa . kantsii kokeilla! mä oon käyttänyt kaikki mahdolliset voiteet silmien ympäryksiin, ei tehoa.. suklaansyönti kuulema tummentaa?
Heh, siitäkö se johtuu, suklaasta! :D tietysti pandan silmät tulee siitä ku syö sen merkkistä suklaata. Selvispähän sekin nyt. No joo mutta siis sama vaiva itelläni on eikä se kivaa ole... Meikkiä vaan tai aurinkolasit aina ku mahdollista.
tummat silmänympärykset. Perinnölliset. Ei kuule auta mikään,liikunta yms. Terveelliset elintavat,en ju, en polta ja liikun. Eikä se elintavoista riipu kun on ollu jo lapsena ja voin isää ja mummoa kattomalla sanoa et sieltä nää on tullu... Inhottavaa kun ei kehtaa ilman meikkiä lähtee mihkää, niin karseen mustat on silmänympärykset. Nyt vielä enemmän kun on pieni lapsi niin univelkaa on... Olipa kiva kun yks kaveri kerran totes nähtyään mut ilman meikkiä et ihan ku turpiini oisin saanu. Kiitti vaan!:) Laitan aina silmien ympärille meikkivoidetta, sitten peitevoidetta ja lopuks puuteria. Mut eipä ne niitä peitä, himmentää vaan, mut näyttää ees vähän ihmiseltä. :)
käytän silmänympärysvoidetta (ei auta) ja olen värjännyt hiuksiani tummemmaksi.
käytän vaatteita jotka sopivat ihoni sävyyn eikä tuo kalpeuttani niin hyvin esille. olen kokeillut olla juomatta kahvia: ei auta. juon vettä paljon: ei auta. käytän valokynää: auttaa vähän.
kun katson vanhempieni kasvoja huomaan, että mustat silmänaluset ovat periytyneet eikä niille oikein voi mitään.