Miksi miehet eivät halua, että nainen yrittäisi nostaa omaa tasoaan?
Olen lukuisia kertoja kysynyt ihan konkreettisia keinoja, millä voisi omaa tasoaan naisena parantaa. Tulos: ei ehdotuksen ehdotusta. Täytyykö tähän erikseen tehdä lista omista ominaisuuksista vai mikä mättää?
Kommentit (45)
Ehkei se ymmärrä mitä haet takaa? En minäkään ymmärrä
Niiden miesten pitäisi tietää, jotka noissa tietyissä ketjuissa esiintyvät ja niille tämä ketju onkin suunnattu.
Esim. tässä ketjussa: http://www.vauva.fi/keskustelu/2519283/miksi_naiset_huomioi_vain_20_mie…
Olin yksi kommentoija, joka kysyi miten omaa tasoaan naisena voisi parantaa, että joku mies edes kiinnostuisi. Ei vastauksen vastausta.
ap
Lassukoiden mielestä pitäisi kai nuortua ja saada neitsyys takaisin. Juna siis meni jo minun osaltani, olen kolmekymppinen ja kolmen seksikumppanin mummo/lutka.
Käy yliopisto
Laihduta ja pidä itsesi hoikkana
Lue kirjoja ja matkusta
Sisusta kotisi tyylikkäästi blogien tyyliin
Osta luksusvaatteita blogien tyyliin
Älä tyrkytä itseäsi Tinderissä tai missään nettideitti-sivuilla
Älä anna kuin erittän tasokkaille j rikkaille miehille
Lopeta alkoholin käyttö ja baareissa käyminen sekä junttien kavereiden kanssa näyttäytyminen
Muuta hyvälle asuinalueelle ja mene koulututustasi vastaavaan hyväpalkkaiseen työhön
Käy kampaajalla ja kosmetologilla säännöllisesti
Odota vuosi tai kaksi.
1) Älä ole läski
2) Ime vastikkeetta munaa
No, katso vaikka The Swan -muuttumisleikin ennen ja jälkeen -otoksia YouTubessa. Rumasta ankanpojaksi joutseneksi.
N34
Vierailija kirjoitti:
Lassukoiden mielestä pitäisi kai nuortua ja saada neitsyys takaisin. Juna siis meni jo minun osaltani, olen kolmekymppinen ja kolmen seksikumppanin mummo/lutka.
Lassukkahöpötyksen jättäminen pois nostaa myös tasoa
Käytä suutasi ja omaa lompakkoasi. Sillä pääset jo pitkälle.
Itse toivoisin, että saisin nostaa tyttöystävän asunnossa (maksan hänelle vuokraa) yhtä keittiön työtasoa, että ei tule selkä kipeäksi, kun tekee ruokaa :/
Itsekkin ihmettelen miksi mies on vihainen siitä, että olen jatkanut kouluttautumista. Eiks tää liity tason nostamiseen...
4) Vaihda ulkonäkösi, geenisi ja menneisyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no ainakin omasta puolestani voin sanoa etten kelpuuttaisi kaltaisiasi naisia, mutta tuskin menetämme siinä mitään :)
Kehitä itseäsi ihmisenä, kohtele miehiä paremmin, älä ole töykeä ja ylimielinen, hymyile.
Noin kun teet, tasosi nousee monien miesten silmissä, ai miksi saatat kysyä, koska mukavien ja toisista aidosti välittävien ihmisten kanssa on mukavampi olla kuin vaikeiden joista paistaa läpi itsekkyys ja narsismi.
Vierailija kirjoitti:
Lassukka kommentoi:
Käy yliopisto - Ei nosta naisen markkina-arvoa.
Laihduta ja pidä itsesi hoikkana - Kohottaa markkina-arvoa huimasti.
Lue kirjoja ja matkusta - Ei nosta naisen markkina-arvoa.
Sisusta kotisi tyylikkäästi blogien tyyliin - Ei nosta naisen markkina-arvoa.
Osta luksusvaatteita blogien tyyliin - Ei nosta naisen markkina-arvoa, elleivät paranna naisen ulkonäköä.
Älä tyrkytä itseäsi Tinderissä tai missään nettideitti-sivuilla - Iso määrä suhteita laskee naisen markkina-arvoa.
Älä anna kuin erittän tasokkaille j rikkaille miehille - Ei nosta naisen markkina-arvoa.
Lopeta alkoholin käyttö ja baareissa käyminen sekä junttien kavereiden kanssa näyttäytyminen - Alkohilin käytön lopettaminen nostaa naisen markkina-arvoa. Baareissa käyminen (riippuu siitä mitä siellä tekee) tai kaverit eivät vaikuta naisen markkina-arvoon.
Muuta hyvälle asuinalueelle ja mene koulututustasi vastaavaan hyväpalkkaiseen työhön - Ei vaikuta naisen markkina-arvoon.
Käy kampaajalla ja kosmetologilla säännöllisesti - Nostaa naisen markkina-arvoa (mikäli kampaajalla käynti ei tarkoita ruman tukan leikkaamista - lyhyet hiukset laskevat naisen markkina-arvoa.)
Odota vuosi tai kaksi.
- ?
Elikkä todella huonoja vinkkejä olivat.
Annan parempia:
- Pidä itsesi hoikkana
- Kasvata pitkä tukka
- Pukeudu naisellisesti
- Älä ota tatuointeja, lävistyksiä, irtoripsiä, hiuslisäkkeitä
- Käytä alkoholia maltillisesti
- Huolehdi hygieniastasi
- Unohda feminismi
- Tee miehille alotteita
- Älä yhdenyönsuhteile
- Opettele näkemään miehet ihmisinä eikä resurssiautomaattina
Tässäpä näitä. Eikun alapeukuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin ihmettelen miksi mies on vihainen siitä, että olen jatkanut kouluttautumista. Eiks tää liity tason nostamiseen...
Ei nosta naisen tasoa, nostaa naisen vaatimuksia. Koulutetut naiset haluavat rikkaita ja koulutettuja miehiä.
Eipä mitään hajua mitä tarkoitat.