Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nyt "pakotetaan" avaamaan S-tili, että jatkossa saa S-bonukset itselleen

Vierailija
17.03.2016 |

En ainakaan aio avata tiliä. Saa bonukset mun puolesta olla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä osuuskaupassa ei vielä ole kaikilla S-tilit käytössä? Meillä muuttui varmaan jo reilu 10 vuotta sitten se vanha lippulappusysteemi S-tiliksi. Jokaiselle omistaja-asiakkaalle avattiin automaattisesti tili ja bonukset ohjattiin sinne.

Tietty kun se nykyään on pankki eikä osuuskassa, niin ilmeisesti tiliä ei voi avata ilman henkilön myötävaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs ne bonukset nyt sitten on mennyt?

Vierailija
4/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun ongelma.

Vierailija
5/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kanssa, että 10 vuotta sitten pakotettiin avaamaan se tili. Nyt se tili on käytössä, koska siinä on halvimmat pankkimaksut.

Vierailija
6/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Jotta saavat asiakkaita. Jotta käyttäisit bonukset S-kaupoissa asioidessasi. Tai mikä vielä parempaa laittaisit ne suoraan S-rahastoon lihottamaan S-rahastoyhtiötä rahaston hallintokuluina.

Toki S-depitillä voi maksaa niillä bonuksilla helpommin K-kaupassa kuin aiemmin kuponkien kanssa puljaamalla....

Vierailija
7/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet, mutta et sitten saa bonuksia teen älä valita siitä.

Vierailija
8/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille oo ollu ainakaan haittaa siitä, että bonukset menee s-tilille. Ei meillä ko. tili muussa käytössä olekaan. Sinne maksetaan bonukset ja sieltä voi maksaa ostoksia, kun siltä tuntuu. Tokihan ne sit näkys, jos oltais vaik toimeentulotuen saajia, mutta ku ei olla, ni ei oo väliä. Ku ei siitä tilistä oo kulujakaan ollu.

Vierailija
9/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on ainakin tullut ne bonukset alennusseteleinä kotiin. Nyt niitä ei enää tule, vaan pakotetaan avaamaan toi pankkitili, jos ne bonukset jatkossa haluaa. Pakosti en avaa pankkitiliä, kun en sitä muuten tarvitse. Ap

Vierailija
10/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on ainakin tullut ne bonukset alennusseteleinä kotiin. Nyt niitä ei enää tule, vaan pakotetaan avaamaan toi pankkitili, jos ne bonukset jatkossa haluaa. Pakosti en avaa pankkitiliä, kun en sitä muuten tarvitse. Ap

ok

Vierailija
11/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästätkö sitten jollakin muulla tavalla?

Minä lähden ensi kuussa noilla bonareilla etelään, johon en olisi noilla alennusseteleillä päässyt.

Vierailija
12/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittarissa ja lidissä bonukset saa kassalla 

Vierailija
13/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan oma valinta. Mulle tulee plussatkin rahana tilille. Minusta on vaan kätevämpää saada rahat tilille kuin niitä paperilappuja, jotka käy vaan tietyissä kaupoissa. Nyt voin maksaa s-bonuksilla k-kaupassa ja plussilla vaikka prismassa..

Vierailija
14/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K plussasetelihän tulee kans vielä kotiin.

Vierailija
15/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaha 2 vuotta ollu aikaa kerryttää bonukset.. maksoin sen minimin silloin sen 20e ja olen saanut kerrytettyä 25e kahden vuoden aikana :D puuttuu enää siis 55e no en aio maksaa. varmaan sen pari tonnia vieny noihin kauppoihin. sijoitan enemmän sit lidliin, toki en mihinkään s-ryhmä boikottiin ala.. ostan just ehkä 100e kk s-ryhmän kaupoista ja se kerryttää sen euron, toki tiedän et jos keskittäsin kaiken saisin sieltä sen 10e kk

mutta haluan kilpailuttaa kauppoja ja säästän enemmän kun käyn pääsääntöisesti lidlissä ja tankkaan halvemmilta asemilta ku abc missä polttoaineeseen on aina lisätty se 5-10centtiä litra :)

Vierailija
16/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää tuollaisesta "pakkotilinavaamisesta". Mulla olin alun perin bonuskortti, sitten se muuttui s-tiliksi useita vuosia sitten. Päätin nyt lopettaa tilini jo pelkästään siksi että en jaksa s-ketjun ylivaltaa vaan käyn mieluummin Lidlissä. Lisäksi jouduin taannoin sulkemaan edesmenneen mieheni s-tilin ja jessus miten vaikeaa se oli. Meni hermot lopullisesti.

Vierailija
17/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on s-tili ihan pääpankkina. Ainoa pankki jossa ei tarvitse maksaa omien rahojensa käytöstä. Bonarit menee rahastosäästämiseen lihomaan. Vakuutukset, matkat, risteilyt ja kauppaostokset tehdään s-ryhmällä. Bonuksia tulee n. 30-40e/kk keskimäärin.

Vierailija
18/18 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki perustuu teknologiaan ja tietotekniikkaan, joten on ihan loogista, että bonukset kertyy tilille, kun se rahaa kuitenkin on. Sieltä voi halutessaan nostaa käteiseksi. Mieluummin näin kuin kuponkeina, jotka voi vaikka hävitä ja on sidoksissa yhteen kauppaketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän