Onko av:lla kaikki nykyään jotain 19-25-vuotiaita?
Keskustelut sitä tasoa. Turhauttavaa toisinaan edes keskustella mistään, kun huomaa niin selvästi kuinka vastapuolella joku myöhäisteini mustavalkoisine ajatuksineen.
Hymiöillä höystettynä, tottakai.
Kommentit (19)
Onneksi mä olen vanha ja viisas 26-vuotias.
Eikös bsen pitäisi olla mukavaa vaihtelua trolleihin? Ainakin heillä on mielipiteitä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 18. Deal with it.
Sulleki olis varmaan saman tasoisempaa seuraa vaikka ylilaudalla.
Eikö tunnu siltä kuin kävelisit humpparavintolaan sisälle ja olisit ainoa ikäisesi niiden vanhempiesi ikäisten seurassa?
Ei se ikä kerro kaikkea. Kyllä ne keski-ikäiset mammatkin osaa käyttäytyä lapsellisesti, varsinkin netissä.
Mutta samaa mieltä olen siitä, että keskustelujen taso on usein jotain ihan muuta kuin mitä sivistyneiltä ihmisiltä odottaisi.
Selvästi on nuortunut porukka täällä. Huomaa varsinkin ulkonäkökeskeisestä ajattelutavasta.
Onhan se parempi että nuoriso lösöilee täällä. Omassa nuoruudessa tehtiin kaikkea tyhmää ja vaarallista. Nettipalstoilla roikkuessa ei kauhiasti saa ongelmia aikaiseksi.
Mä olen 29-v mutta aika lapsellinen. Kyllä hymiöitä käytettiin heti silloin kun sain ekan puhelimeni 12v.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se parempi että nuoriso lösöilee täällä. Omassa nuoruudessa tehtiin kaikkea tyhmää ja vaarallista. Nettipalstoilla roikkuessa ei kauhiasti saa ongelmia aikaiseksi.
Joo, kun silloin ei saa mitään aikaiseksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 18. Deal with it.
Eikö tunnu siltä kuin kävelisit humpparavintolaan sisälle ja olisit ainoa ikäisesi niiden vanhempiesi ikäisten seurassa?
Ei.
Mihin nuorten äitien pitää siis mennä jos ei äitien palstalla saisi olla?
Niillä 19-25-vuotiallakin (ja nuoremmilla!) voi olla myös lapsia, koska jos olet huomannut, tämä on vauva.fi.
Kivaa varmaan nuoren äidin tulla tänne kysymään neuvoja ja heti ensimmäiseksi törmätä siihen miten valitetaan, kun on liian nuoria ihmisiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 18. Deal with it.
En ymmärrä näitä wannabe palstaportsareita. Millä hemmetin oikeutuksella joku rupeaa vapaan keskustelupalstan kirjoittajia valkkaamaan? Tänne nyt saa kirjoittaa ihan kaikki, deal with it. N51
55 v
Melko plajon seuraan, mutta harvoin kirjoitan, koskaan en ole tehnyt aloitusta.
Onneksi kypsät setämiehet on nykyään täällä tuomassa teille vähän näkökulmaa asioihin.
Olen huomannut saman. Olen myös ajatellut, että ihan hyvä muistaa nuoruuden ajatuskuviot, koska kohta tässä ollaan heidän armoillaan. Olihan sitä itsekin nuorena aika mustavalkoinen ja fanaattinen joidenkin asioiden suhteen. Samassa yhteisössä tässä kuitenkin eletään.