Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävät työpaikat

Vierailija
16.03.2016 |

Onko täällä joku, joka oikeasti pitää työstään? Tuntuu, että mikään työ ei ole oikeasti mukavaa. Pakko vaan jotain työtä tehdä, että saa leivän pöytään. Olen nyt kokeillut muutamaakin alaa ja aina kaikissa työpaikoissa on jotain ikävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni melkein mitä tahansa voisin tehdä ja nauttia työstä, mutta se vaatii mukavan työyhteisön ja hyvän pomon. Huono johto vaikuttaa paljon. Pidän siis työstäni ihan perusduunarialalla mutta en sano sitä koska ole kuullut tällä alalla olevan luonnollisesti myös epäviihtyisiä työpaikkoja, eli ei kannata sen perusteella opiskella mitään.

Vierailija
2/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijaorganisaatioissa on keskimäärin parempaa johtamista kuin duunarin hommissa. Jos haluat saavuttaa "paremman" elämän, kannattaa kouluttautua ja kehittää itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aivan hurjasti. Olen yläkoulun ope, ja minulla on tosi hauskat työkaverit, kivat oppilaat, ja itseäni kiinnostavat opetettavat aineet. Parempaa en voisi kuvitella.

Vierailija
4/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tehdä päivätyötä sosiaalitoimessa. Oikeasti!

Vierailija
5/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään aivan hurjasti. Olen yläkoulun ope, ja minulla on tosi hauskat työkaverit, kivat oppilaat, ja itseäni kiinnostavat opetettavat aineet. Parempaa en voisi kuvitella.

Samoin! Olen alakoulun erkka.

Vierailija
6/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunaripuolella ollessani esimies oli paras porukan johtaja mitä kuvitella saattaa. Nykyään asiantuntijana, esimies vain varjo edellisestä... Mutta työ on oikein mukavaa. Eli duunarina viihdyin loistavan esimiehen ansiosta, nykyään viihdyn, koska pidän työstä jota teen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä