Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs vieraamme käy itsenäisesti jääkaapillamme

Vierailija
16.03.2016 |

Siis ei paljon ärsyttävämpää voi olla. En tajua ollenkaan, että joku toimii noin. Hakee itse oluen sieltä, tekee leivän jne. Onko teillä tällaisia kammotuksia tuttuina?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ottaa minun makkaraani ja menee minun sohvalleni makaamaan ja syömään sitä. Tutkii ja arvostelee myös postit, ilmaislehtiä hän ei siedä, ja kerran hän heittikin minun lehteni minun takkaani koska se on sairasta. Hän utelee sähkälaskujen summat ja kyselee mm. paljonko meillä on velkaa. Koska hän on autoinsinööri, hän arvostelee myös autoni ja ollessaan kyydissäni hän kaivelee hanskalaatikkoa muka etsiäkseen rekisteriotetta vaikka sekään ei hänelle kuulu. Hanskalaatikkoa tutkiessaan hän kerran löysi minun pastilliaskini, jonka muitta mutkitta söi lupaa kysymättä tyhjäksi.

Vierailija
2/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies?

Mies niinkuin minäkin.

Vierailija
4/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole tuollaisia vieraita kohdalle sattunut :D

Vierailija
5/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin perheessä olen kuin kotonani eli menen kysymättä sinne jääkaapillekin. Tuon kyllä aina tullessani esim. leipää, juustoa, kurkkua, kananmunia, jauhelihaa ym. joten en näe ongelmaa. Saatan kyllä kysyä että tekeekö joku muukin leipää jolloin otan kaikki tarvittavat esille ja yleensä vielä korjaan pois.

Autan myös ruoanlaitossa lähes aina. Täti on sairaseläkkeellä joten tykkää vain hyvää että osallistutaan ja ollaan omatoimisia :)

N31