Siis mun mies syyttää mua kaikesta, mitä hittoo
Mun pää hajoo justiinsa. Tekis mieli huutaa vaan että vitun idiootti, koska ei tässä oo mitään järkee. Viime aikoina on alkanu syyttelemään mua ties mistä tekemättömästäni; väittää ettei olla muka vietetty aikaa viimeseen pariin viikkoon, en kuulemma kysele häneltä haluaisiko hän tehdä jotain kanssani tai muutakaan. Mulla taas menee hermo tähän että oikeasti todellisia faktoja muutellaan, kun nimenomaan OLEN pyytänyt häntä ulos, olen kysynyt haluisiko hän vaikka pelailla jotain, haluaisiko tehdä sitä tai tätä, mutta hän itse vastaa minulle että hän on kiireinen, hänellä on muuta puuhaa, eikä hän helvetti itse kysy minulta haluaisinko mä tehdä jotain.
Miten voi olla noin tollo, että keksii omasta päästään kaikkea paskaa mistä mua syytellä? Mikä on tämän takana? Oon kysellyt jo, mistä hitosta se kiukkuaa, ja vastaus on aina että mä teen jotain väärin. Tänä aamunakin, koittelin herätellä häntä kolmisen tuntia, olin lähettänyt kivan viestin puhelimeen ja kuvan johon herätä, ja kun hän viimein sitten heräsi niin hän olikin suuttunut ja vihainen minulle, koska yhtäkkiä MINÄ olinkin ollut suuttunut hänelle kun hän ei herännyt ajoissa, ja näinhän asia ei ole tosiasiassa edes ollut. Olen yrittänyt olla lempeä, hyväntuulinen, positiivinen, mutta kaikki tuntuu olevan väärin.
Auttakaa nyt, mikä ihme tota vaivaa? Tekis mieli vaan laittaa tähän läjä kysymysmerkkejä, koska en tajua, en ymmärrä. Sitten siitä tulee sellainen oravanpyörä, kun minä suutun siitä kun hän on aina niin vihainen ja suuttunut jostain, ja väittää minun tehneen jotain, kun EN OLE!!!!! Vituttaa tää jatkuva tyhjästä syyttely ilman mitään helvetin kunnollista syytä edes
Kommentit (10)
Eikö tähän nyt enempää viestejä saanut, apua, tukea, neuvoja, jotain ?
Paha neuvoa, teillä ei vissiin vaan oikeen kemiat kohtaa? Eikä se tarkoita että kummassakaan olisi vikaa, ette vaan "klikkaa". Ja kyllähän tuo mies kuulostaa tosi oudolta.. ehkä se ei ole ollut paljon suhteissa ennen sua?
"Haluutko vielä olla mun kanssa? Tuntuu että haluut että jätän sut rauhaan jos teen tai sanon mitään, oli se sit hyvää tai huonoa. Mitä siitä sun mielestä pitäis ajatella muuta kuin että et haluu olla mun kanssa tekemisissä muttet vaan uskalla sanoo sitä suoraan."
En minä ainakaan jaksaisi tuollaista. Minusta parisuhteen tulee olla voimavara, ei rasite.
hakee syytä erota, uusi rakkaus löytynyt!!!!!!
Omituinen tyyppi.