Mitä ne asiat ovat, jotka kuuluvat vain hoikille ja kiinteille?
"Sinä nainen joka et ole hoikka ja kiinteä, mitä ajattelet kun näet hoikkien ja kiinteiden naisten avaavan käsilaukkunsa ja tiedät että siellä on vain asioita jotka kuuluvat ainoastaan hoikille ja kiinteille naisille, jota sinä itse et olekaan?"
Mun käsilaukusta löytyy kynä, paperia, puhelin, lompakko, peili, huulipuna, harja ja side. Mitä muuta siellä pitäis olla?
Kommentit (11)
No en ole hoikka ja kiinteä, mutta mun käsilaukussa on tällä hetkellä tarot-kortit, rulla jesaria ja äänikirja.
Miksei kukaan kysynyt tätä silloin, kun olin nuorempi, hoikempi ja kiinteämpi ja laukussa oli kuollut lepakko!
Ei ole taas av-mammoilla sarkasmitutka toiminnassa... Huokaus
Käsilaukusta en tiedä, mutta miesten ihailevat katseet.
Käsilaukusta en tiedä, mutta miesten antamat rakkauden tunnustukset.
Käsilaukusta en tiedä, mutta onnelliset parisuhteet.
En tajunnut mikä tän idea on. Mutta en ole koskaan tajunnut, miksi osa naisista kantaa koko omaisuutta mukana. Mulle riittää lompakko, puhelin ja avaimet sekä nessu koska omistan 24/7 vuotavan nenän. Ja niin olen hoikka ja kiinteä.
Käsilaukusta en tiedä, mutta terveet ja fiksut lapset.
En ole hoikka ja kiinteä, mutta ei mulla ole käsilaukkuakaan, vaan iso reppu jota raahaan kaikkialle (enkä puhu nyt siitä eturepusta) Repussa kulkee työläppäri ja kaikki mahdollinen, painaa helvetisti mutta eipä mee selkä toisin kuin käsilaukkua raahatessa.
Käsilaukusta en tiedä, mutta terve itsetunto ja onnellisuus.
Minä olen lihava ja minun käsilaukussani on kännykkä, lompsa, meikkejä, voipaketti, kaksi minigrip-pussillista sokeria, pullotettua siirappia ja kinuskituubi. Hoikilla varmaan on kännykkä, lompsa ja vähän siemeniä laukunpohjalla. Meikkejähän he hoikat eivät tarvitse, kun ovat niin jumalaisen kauniita.
Käsilaukusta en tiedä, mutta sanoisin että s-koon vaatteet....