Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sattuisko kukaan tietämään minä päivänä on seuraava

Vierailija
16.03.2016 |

maailmanloppu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.6.2016 klo 16.

Silloin puolisollani alkaa kesäloma ja minulla on vielä puolitoista viikkoa töitä jäljellä. 

Vierailija
2/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.10.2016. Asteroidi törmää maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23.6.2016 klo 16.

Silloin puolisollani alkaa kesäloma ja minulla on vielä puolitoista viikkoa töitä jäljellä. 

Miten tämä käytännössä näkyy? Miten se tulee vaikuttamaan meidän kaikkien av-mammojen elämään? Pitääkö varustautua jotenkin?

4/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään :)!

Vierailija
5/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällähän se on tulossa. Kestää kolmisen viikkoa ja sitten päälle hitonmoinen siivous, maksettavaa jää aika moneksi vuodeksi. Kyllä putkiremppa on kivaa.

Vierailija
6/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23.6.2016 klo 16.

Miten tämä käytännössä näkyy? Miten se tulee vaikuttamaan meidän kaikkien av-mammojen elämään? Pitääkö varustautua jotenkin?

Kyl kandee varautua. Alkaa nimittäin jumalaton huuto, hammastenkiristys ja itku. 

Ehkä parasta olisi paeta maasta, koska minä joudun tänne joka tapauksessa jäämään. Mitä kauemmaksi te matkustatte, sitä kauempana maailmanlopusta olette. 

Vierailija
7/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23.6.2016 klo 16.

Kyl kandee varautua. Alkaa nimittäin jumalaton huuto, hammastenkiristys ja itku. 

Ehkä parasta olisi paeta maasta, koska minä joudun tänne joka tapauksessa jäämään. Mitä kauemmaksi te matkustatte, sitä kauempana maailmanlopusta olette. 

Ai se oot sinä joka lopun aiheuttaa, mä aattelin että miehen toilailuja tms. joudutaan kestämään.

En mä valitettavasti pääse maasta, mutta ollaanpa sitten tapahtumien keskiössä. Vissiin popparia, kaljaa ja vara-akkuja tarttee hommata.

Ap