Sattuisko kukaan tietämään minä päivänä on seuraava
Kommentit (7)
17.10.2016. Asteroidi törmää maahan.
Vierailija kirjoitti:
23.6.2016 klo 16.
Silloin puolisollani alkaa kesäloma ja minulla on vielä puolitoista viikkoa töitä jäljellä.
Miten tämä käytännössä näkyy? Miten se tulee vaikuttamaan meidän kaikkien av-mammojen elämään? Pitääkö varustautua jotenkin?
Kesällähän se on tulossa. Kestää kolmisen viikkoa ja sitten päälle hitonmoinen siivous, maksettavaa jää aika moneksi vuodeksi. Kyllä putkiremppa on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23.6.2016 klo 16.
Silloin puolisollani alkaa kesäloma ja minulla on vielä puolitoista viikkoa töitä jäljellä.
Miten tämä käytännössä näkyy? Miten se tulee vaikuttamaan meidän kaikkien av-mammojen elämään? Pitääkö varustautua jotenkin?
Kyl kandee varautua. Alkaa nimittäin jumalaton huuto, hammastenkiristys ja itku.
Ehkä parasta olisi paeta maasta, koska minä joudun tänne joka tapauksessa jäämään. Mitä kauemmaksi te matkustatte, sitä kauempana maailmanlopusta olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23.6.2016 klo 16.
Kyl kandee varautua. Alkaa nimittäin jumalaton huuto, hammastenkiristys ja itku.
Ehkä parasta olisi paeta maasta, koska minä joudun tänne joka tapauksessa jäämään. Mitä kauemmaksi te matkustatte, sitä kauempana maailmanlopusta olette.
Ai se oot sinä joka lopun aiheuttaa, mä aattelin että miehen toilailuja tms. joudutaan kestämään.
En mä valitettavasti pääse maasta, mutta ollaanpa sitten tapahtumien keskiössä. Vissiin popparia, kaljaa ja vara-akkuja tarttee hommata.
Ap
23.6.2016 klo 16.