Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pelko näkyy arjessasi?

Vierailija
16.03.2016 |

Näkyykö se esimerkiksi siten, että kun ryystät kaljaa, niin samalla louskutat puolitutuille, kuinka pelkäät sitä yhtä "Möttösen Maijaa"?
Vai näkyykö se siten, että kun näet jonkun juttelevan baarissa "Möttösen Maijalle", niin Maijan mentyä kuselle riennät sillä välin supattamaan sille Maijan juttukaverille että "varo sitä Maijaa"?
Vai näkyykö se jotenkin muuten? Miten?
Nuo mainitsemani pelon ilmenemistavat esiintyvät tietääkseni ainakin akateemisilla nelikymppisillä naisilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla näkyy lähinnä silleen, etten pysty ottamaan katsekontaktia Maijaan tai smalltalkkaakaan hänen kanssaan vessan etuhuoneessa.

Vierailija
2/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ihmisiä ja niille puhumista.syke nousee ja naama punottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silleesti että en roikota kättä tai jalkaa sängyn reunan yli kun menen nukkumaan, ja sitten yöllä jos pitää käydä vessassa niin en pimeässä kämpässä katso peileihin tai ikkunaan. Pimeällä en myöskään mökillä mene huussiin enkä metsään.

Vierailija
4/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kaikkee mahdollista ja mahdotonta. Möttösen Maija ei tosin pelota mua.

Vierailija
5/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on epäonnistumisen pelko. Tämä on kulkenut mukana niin kauan kun jaksan muistaa. Minusta on tullut hyvin pikkutarkka ja aikatauluriippuvainen. Itse kärsin tästä kaikkein eniten, en vaan osaa irrottautua noidankehästä.

Vierailija
6/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nelikymppinen nainen sitten vain välttelen Maijaa. Ja häpeän sitä pelkoa niin, että en todellakaan louskuta aiheesta hyvällä enkä pahalla.

Vierailija
7/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen Maijaa, en mene samoihin tilaisuuksiin. Jos on pakko olla Maijan kanssa samassa tilassa haen turvaa muista, yleensä miehistä. Kerron parhaalle tsättikaverilleni että Maija on hullu.

Vierailija
8/10 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen Abdulia, en mene samoihin tilaisuuksiin. Jos on pakko olla Abdulin kanssa samassa tilassa haen turvaa muista, yleensä miehistä. (Odinin soturit?) Kerron parhaalle tsättikaverilleni että Abdul on hullu. (MV-lehteenkin voi aina olla yhteydessä.)

Vierailija
9/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen Maijaa, en mene samoihin tilaisuuksiin. Jos on pakko olla Maijan kanssa samassa tilassa haen turvaa muista, yleensä miehistä. Kerron parhaalle tsättikaverilleni että Maija on hullu.

Sulla ei oikeita kavereita ole?

Vierailija
10/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pelko? Mitä Maijaa tässä pitäis pelätä? Ei ymmärrä, ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi