Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 160/70, kamala kriisi painoni kanssa.

pääsekaisin
16.03.2016 |

Se pyörii etenkin nyt päässä kun on työttömänä ja aikaa tarkastella itseänsä. Antakaa nyt jotain lohduttavia sanoja? Olen koko ajan laihduttamassa ylimääräistä pois mutta tie on ollut mutkikas omien päänsisäisten asioiden vuoksi, paino pysynyt aikalailla samana monta vuotta nyt. On vaan niin valas olo vaikka en mä ole mikään jättimäinen edes. Olen hourglass muotoa joten paino ei näytä niin pahaltakaan. Mutta silti olen niin kiinni tuossa painon ajattelussa, pitäisi lopettaa ja keksiä muuta kehittävää touhua. Olen sinkku, lapseton, yksinelävä. Sinkkukin kun vielä on niin tuntuu että pitäisi olla markkina kunnossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun kannattaisi tehdä asiassa selkeä päätös: joko hyväksyt itsesi sellaisenasi kuin olet, ja sitten työnnät sen jälkeen kaikki ajatukset painostasi pois mielestä jos niitä sinne nousee, tai sitten päätät tehdä painollesi jotain eli ihan asetat tavoitteen ja valitset jonkun selkeän tavan jolla siihen pääset. Se on ihan sinun vapaa valintasi kumman teet, mutta siinä ei ole mitään järkeä että mahdollisesti vuosikausia roikkuu vaan valittamassa ja tuskailemassa, ajattelee painoaan negatiivisesti koko ajan, mutta ei tee mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan