Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko naiselle kuvan hiustyyli?

Vierailija
16.03.2016 |

Mitä mieltä naisen hiustyylistä?! Onko in vai out? Mikä naisen ikä?
http://kuvat.uusisuomi.fi/sites/default/files/kuvat/tiuramarjakok.jpg

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla 46-vuotias. Ihan hyvä tukka, kun on laitettu tuolla lailla siististi kuvaan.

Vierailija
2/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sopii mutta mielestäni pidemmät hiukset toisivat kasvoihin ja ilmeeseen tiettyä pehmeyttä. Ikä n.35?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hänelle sopii. Itselleni ei sitten käviskään, ainakaan väri.

Vierailija
4/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hiustenväri ilmeisesti vaaleampi ja voisi sopia kantajalleen paremmin myös vaaleisiin silmiin. Oma mielipiteeni on että lisää pituutta ja oma tai lähempänänä omaa väriä olevat hiukset. Luonnollisuutta.

Vierailija
5/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla vanhemmilla (+45) naisilla on lyhyt kynttä tukka. Eli vaikka ois nuorempi ni mulle tulee mielikuva melkein 5-kymppisestä tolla tukalla.

Vierailija
6/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti

Vierailija
7/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla vanhemmilla (+45) naisilla on lyhyt kynttä tukka. Eli vaikka ois nuorempi ni mulle tulee mielikuva melkein 5-kymppisestä tolla tukalla.

Höpsis. Minä olen viisikymppinen ja hiukseni näkyvät olevan 48 cm pitkät. Ja paksut. Silti olen viisikymppisen näköinen, jos naama näkyy.

Vierailija
8/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kohta 33v ja minulla keskivaalea reippaasti lapaluiden alle yltävä tukka vuosien tauon jälkeen. Viitisen vuotta tuli pidettyä lyhyttä mallia, kun ensimmäisen synnytyksen jälkeen hiukset katosivat päässä ja pitkä+tosi ohut tukka olisi ollut vielä huonomman näköinen kuin lyhyt tukka.

En pitänyt lyhyestä tukastani oikeastaan koskaan ja olen onnellinen, että se viimein on kasvanut takaisin. Ehdin jo totutella ajatukseen, että ne ei koskaan kasvaisi takaisin ennalleen.

Epäilisin tämän naisen olevan 38-43-vuotias ja tukka on ihan jees, mutta minun makuuni turhan lyhyt, kynitty ja tätimäinen. Pitempi ja pehmeämpi leikkaus voisi olla parempi.

Vierailija
9/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Tiura on tällä hetkellä 46v (s.1969) joten kuvassa hän on 41v vuoden 2011 eduskuntavaaleissa. Hyvin sopii Marjalle kyseinen hiustyyli. Pitkät hiukset olisivat aivan hirveät.

Vierailija
10/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin sopii tämä hiustyyli naiselle ja vielä aika "seksikäs"  kampaus. Ikä siinä 40-43v M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän