Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astianpesukoneen asennus, hinta?

taaspitäämaksaa
16.03.2016 |

Olen muuttamassa ja pitäisi asentaa astianpesukone uuteen kämppään. Tiedättekö yhtään mitä maksaa Helsingissä? Viimeksi oli 40e+toimitus 40e, kun Gigantista tilasin. Nyt pitäisi jonkun firman kautta tehdä asennus. Onkohan joku edullinen paikka?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi itse asentaa?

Vierailija
2/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi itse asentaa?

Ei mene vakuutukseen, jos tulee kosteusvahinko astianpesukoneen takia. Ainakin tällaista huhua olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi itse asentaa?

Meidän asunnossa ainakin oli aiemmat asukkaat asentaneet väärin. Onneksi ei vesivahinkoa ollut tullut. Meillä asennuksen teki isäni, jolla pätevyys siihen.

Kaverillani oli asennukseen mennyt 60–70 €, mutta taisi sisältää sähkötöitäkin.

Vierailija
4/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutat kerros/rivitaloon, selvitä, onko taloyhtiön käyttämällä kiinteistöpalvelulla tarjolla koneiden asennusta, sieltä on helpoin pyytää.

Muuten löytää googlesta, joka muuten on yleisesti ottaen parempi paikka löytää tietoa kuin av, hakusanoilla "astianpesukoneen asennus helsinki" löytyy esimerkiksi hintoja 80-100 euron väliltä. 

Vierailija
5/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pitäisi olla asentaja, joka asentaa. Pitää vain sitten muistaa säilyttää se kuitti hyvin, että on asennettu ammattilaisen toimesta. Sitä pitääkin säilyttää sitten seuraavaan asennukseen asti, jotta on tosite. toisaalta, vaikka olisi kuinka asentajan asentama niin täytyy itse tarkkailla vuotoja ja muistaa myös, että se asentajakin on vain ihminen, joka voi mokata. 

Mikähän asentaja on pätevä noissa asennuksissa oikeastaan. Usein kun firmat tuo ne kotiin ja laittavat. Tuskin ne mitään putkimiehiä on

Vierailija
6/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rane" "asentaa" varvipalkalla.

Vierailija
7/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika kädetön jos ei töpseliä ja vesiletkua saa kiinni :D kattoo että tiivisteet letkussa kunnossa vaihtaa vaikka uusiin, itse laitoin kiinni kun muutin, kerran käyny niin että "ammattimies" asentanut, olkkarissa olin niin kävin kattomassa joko pysähtynyt poistovedet oli lattialla :D

Vierailija
8/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi itse asentaa?

Ei mene vakuutukseen, jos tulee kosteusvahinko astianpesukoneen takia. Ainakin tällaista huhua olen kuullut.

No kannattaa ehkä kysyä vakuutusyhtiöstä onko asia tosiaan näin ja samalla kysyä minkä alan ammattilainen sen asentajan pitää olla ja pitääkö olla joku sertifikaatti. Ne gigantin roudarit jotka sen edelliseen paikkaan asensi on varmaan peruskoulupohjalta..

Vierailija
9/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paikka niin alle satasella asentuu. Jos puuttuu paikka ja hanakin, voi mennä useampi satanen. Alussa pitää tarkkailla, asentajasta riippumatta.

Vierailija
10/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi viime keväänä putkihuolto Arina. Tarkkaa hintaa en muista. Mutta tekijä tuli sovittuna päivänä ja sovittuna aikana paikalle. Toinen firma oli tehnyt oharit. Yhteystiedot löytyvät varmaan googlettamalla.

Vierailija
11/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten oli Hesarissa juttu, ettei valuutus korvaa mitään, jos ei ammattilainen ole asentanut. Loman ajan, kun siellä vettä valuu, niin johan on kallista.

Vierailija
12/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin aika sitten oli Hesarissa juttu, ettei valuutus korvaa mitään, jos ei ammattilainen ole asentanut. Loman ajan, kun siellä vettä valuu, niin johan on kallista.

Oletko idiootti joka jättää hanan auki lomalle lähtiessään. Hanaan asti se on taloyhtiön vastuulla.

Vierailija
13/18 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen tässä, joo vanhemmillani kävi vesivahinko ja oli itse asennettu astianpesukone. 4000e piti omavastuuta maksaa. En lähde moiseen riskiin itse, vaan maksan sen alle satasen. Kiinteistöyhtiö käski hommaaman itse asennuksen joltain firmalta. Mutta vinkkejä ottaisin:)

Vierailija
14/18 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies26v kirjoitti:

Saa olla aika kädetön jos ei töpseliä ja vesiletkua saa kiinni :D kattoo että tiivisteet letkussa kunnossa vaihtaa vaikka uusiin, itse laitoin kiinni kun muutin, kerran käyny niin että "ammattimies" asentanut, olkkarissa olin niin kävin kattomassa joko pysähtynyt poistovedet oli lattialla :D

Ehkä tässä ei ollut kyse kädettömyydestä vaan siitä, että jos asennat itse ja sattuu vesivahinko, jonka vakuutusyhtiö katsoo tapahtuneen asennusvirheen johdosta, vakuutus ei korvaa mitään ja maksat itse viulut.

Jos asennutat esim. putkifirmalla, saat kuitin, että he ovat asentaneet sen. Jos sen jälkeen sattuu vahinko, jonka vakuutusyhtiö katsoo tapahtuneen asennusvirheen johdosta, vesivahingon korjaus menee asennusfirman vakuutuksen piiriin etkä joudu itse maksumieheksi. 

Tee-se-itse -miehet tekee itse, mutta kantaa myös vastuunsa itse. Vakuutusyhtiöt ei jousta näissä, vahinkotilanteissa.

Vierailija
15/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkupeeeerä kirjoitti:

alkuperäinen tässä, joo vanhemmillani kävi vesivahinko ja oli itse asennettu astianpesukone. 4000e piti omavastuuta maksaa. En lähde moiseen riskiin itse, vaan maksan sen alle satasen. Kiinteistöyhtiö käski hommaaman itse asennuksen joltain firmalta. Mutta vinkkejä ottaisin:)

Se on juurikin näin. Kannattaa maksaa vähän etukäteen kuin paljon jälkikäteen. Jonkin verran vahinkoja kuitenkin sattuu ja itse voi joutua omasta asennuksesta maksumieheksi. Me muutettiin vuodenvaihteessa uuteen asuntoon ja maksettiin vanhassa kohteessa vesiputken tulppauksesta, muutaman kilometrin siirtymästä ja asennuksesta uudessa paikassa 140 euroa. Veikkaan, että https://kodinplaza.fi/ kautta pelkän asennuksen voi pk-seudulla saada sillä 80-100 euron hinnalla. Me saatiin sitä kautta 4 tarjousta eri putkiliikkeiltä.

Vierailija
16/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään vähän vanha viestiketju mutta laitetaan nyt tänne.

Meillä astianpesukoneen asennus maksoi vaan 69€, kun tilattiin työ pelkästään letkujen kiristyksen osalta. Asennusvarma -nimistä yritystä käytettiin. Asentaja kirjoitti todistuksen asennuksesta, joka välitettiin vuokranantajalle. Tämä siis Tampereella. Nettisivujen mukaan asennusvarma ei toimi muualla kuin Pirkanmaalla.

Vierailija
17/18 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy pesukoneasennukset Espoossa ja lähellä. 

https://www.talonoy.fi/verkkokauppa?store-page=Pesukoneiden-asennukset-…

Vierailija
18/18 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoiti isännöitsijä asennuksen, laskua ei tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi