Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Bonnierin palkinnoista?

Vierailija
15.03.2016 |

Perustele.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mammojen suosikkiaihe.

Vierailija
2/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se edes on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi puolueettomia palkintoja. Bonnier omistaa MTV3:n.

Vierailija
4/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän trollit oli hyvä juttu, tehty vaikeissa oloissa ja antoi mulle uutta tietoa. Ei pelkkää arvausta. Oksasen kirja on hyvä monella tapaa, kuvauksena ihmisestä ja sairaudesta, ihmisten asenteista ja elämän merkityksestä. Tom Kankkonen on varmaan palkinnon myös ansainnut. Ainoastaan toi journalistikoulutuksen palkitseminen tuntui hiukan oudolta. Mun suosikki oli Uutisraportti.

Vierailija
5/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän trollit oli hyvä juttu, tehty vaikeissa oloissa ja antoi mulle uutta tietoa. Ei pelkkää arvausta. Oksasen kirja on hyvä monella tapaa, kuvauksena ihmisestä ja sairaudesta, ihmisten asenteista ja elämän merkityksestä. Tom Kankkonen on varmaan palkinnon myös ansainnut. Ainoastaan toi journalistikoulutuksen palkitseminen tuntui hiukan oudolta. Mun suosikki oli Uutisraportti.

En ole lukenut sitä trollijuttua. Pitääkö paikkansa, että siihen pyydettiin lähteiksi "yleisön omia kokemuksia", joiden paikkansapitävyyttä ei tarkistettu mitenkään? Kuulostaa oudolta jos näin oli. (en kysy trollimielessä, vaan en oikeasti tiedä kerättiinkö siihen aineistoa noin)

Vierailija
6/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoin voittoa Uutisraportille.

Vierailija
7/7 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Ite en oo mistään palkinnoista mitään mieltä ollu koskaan, totta puhuakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän