Mitä mieltä Bonnierin palkinnoista?
Kommentit (7)
Varmaan tosi puolueettomia palkintoja. Bonnier omistaa MTV3:n.
Venäjän trollit oli hyvä juttu, tehty vaikeissa oloissa ja antoi mulle uutta tietoa. Ei pelkkää arvausta. Oksasen kirja on hyvä monella tapaa, kuvauksena ihmisestä ja sairaudesta, ihmisten asenteista ja elämän merkityksestä. Tom Kankkonen on varmaan palkinnon myös ansainnut. Ainoastaan toi journalistikoulutuksen palkitseminen tuntui hiukan oudolta. Mun suosikki oli Uutisraportti.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän trollit oli hyvä juttu, tehty vaikeissa oloissa ja antoi mulle uutta tietoa. Ei pelkkää arvausta. Oksasen kirja on hyvä monella tapaa, kuvauksena ihmisestä ja sairaudesta, ihmisten asenteista ja elämän merkityksestä. Tom Kankkonen on varmaan palkinnon myös ansainnut. Ainoastaan toi journalistikoulutuksen palkitseminen tuntui hiukan oudolta. Mun suosikki oli Uutisraportti.
En ole lukenut sitä trollijuttua. Pitääkö paikkansa, että siihen pyydettiin lähteiksi "yleisön omia kokemuksia", joiden paikkansapitävyyttä ei tarkistettu mitenkään? Kuulostaa oudolta jos näin oli. (en kysy trollimielessä, vaan en oikeasti tiedä kerättiinkö siihen aineistoa noin)
Minäkin toivoin voittoa Uutisraportille.
No. Ite en oo mistään palkinnoista mitään mieltä ollu koskaan, totta puhuakseni.
Ei taida olla mammojen suosikkiaihe.