BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tänään toinen jakso?
Jep, klo 21 Liviltä.
Tosin ennakkoon jakson jo katsoneet ovat infonneet kaikki oleelliset tapahtumat, ekaksi treffeille Jennyn ja Sannan kanssa ja sitten bachelor lähettää ruususeremoniassa kaksi morsianta kotimatkalle. Ne lähtijätkin on mainittu moneen otteeseen tässä ketjussa....
Karsee meikki (silmät) tolla Katjalla.. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Karsee meikki (silmät) tolla Katjalla.. Ei mulla muuta.
Koska tämä tekoripsibuumi menee ohi??
Miks toi Katja on koko ajan äänessä??
Ei tätä jaksa seurata, kun noitten puheesta ei meinaa saada mitään selvää.
"Mun sydän on auki, enemmän kuin koskaan."
Mainosmies runoilee. :D
Ällöttävää se nuoleskelee kaikkien kanssa. Hyi
Kuka toi ekal treffeil ollu kikattaja on?
Kamalan lapsellinen.
Mutta eipähän millään lailla haasta miestä: klisheistä treffimeininkiä, tyytyväisyys on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi ekal treffeil ollu kikattaja on?
Kamalan lapsellinen.Mutta eipähän millään lailla haasta miestä: klisheistä treffimeininkiä, tyytyväisyys on taattu.
Lässyttää myös... mutta se Katja on kyllä 10v ikäistään vanhemman näköinen, järkyt maalit.
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Katja on koko ajan äänessä??
Onks Katja se mursu-naama?
Pelkkää pussailua Jennyn treffit! Jos bachelori käy kaikkien tyttöjen kimppuun yhtä hanakasti niin vähän ällöttävää :D Mutta hyvä kemia heidän välillään!
Onpa neidit arkisen näköisiä ilman juhlavetimiä.
Miksi ihmeessä tässä annetaan koko ajan ymmärtää (ja erityisesti tuo kanalauma tuntuu luulevan) että bachelor-Juha olisi muka itse suunnitellut kaikki treffit? Hyvä luoja, tuotannon tekosiahan ne on, ja tuotantokin saanut erittäin paljon apuja paikallisilta vaikuttajilta.
Ihan kuin tää mystinen unelma-Juha olisi joku etelä-Afrikan asiantuntija ja osaisi/tietäisi kaiken sen tarjonnan ja mahdollisuudet päivän oleskelun jälkeen.
Mä vaan ihailen noita maisemia ja tuota ihanaa lämpimänkosteaa sumua...🌄🌿🌁🌞
Pätselöri KUTSUI sannan sinne grillibileisiin, no eikö sinne oo mentävä halus tai ei kerta sinne tulee kaikki?? :D
Ja nuoko ei ennestään tiedä, että sillä on lapsia...? Kiva ois tuossa vaiheessa saada tietää.
Ahaa. Katja on virallinen kommentaattori, vähän niinku "juontaja."
Jenny on Kirsi Pihan näköinen.
Harpunsoittaja Susannaankaan en ole SoMessa vielä törmännyt. Eli Anna ja Susanna pitävät nyt matalaa profiilia. Ehkä on heidän tyylinsä yleensäkin, mutta voi toisaalta olla ihan tarkoituksella ja tietystä syystä...