BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Minusta sarjan eka jakso oli varsin viihdyttävä, siihen oli saatu mukaan varsin upeita naisia (ainakin stailattu ulkoisesti upeiksi) ja tämä poikamies oli ilmiselvästi lähes kaikkien naisten mieleen, vaikkakin kohtasivat hänet ensimmäistä kertaa. Jos jollekulle naiselle olisi ollut karmea pettymys niin ainahan leikin voi jättää kesken ja antaa tilaa niille joita aidosti kiinnostaa. Poikamies ei ole enää mikään pikkupoika, joten on ihan nykypäivää että miehellä (tai naisella) on lapsia, on takana suhteita tai avioliitto. So what. Ennemminkin epäilyttäisi jos 30-40 vuotias mies ei olisi saanut tuohon ikään mennessä mitään muuta aikaiseksi kuin uran ja itsekkään elämäntyylin.
Ohis viimeiseen lauseeseen:
Moni tuon ikäinen mies ei ole saanut aikaan edes mainitsemiasi....
Vierailija kirjoitti:
Naisten rekry oli käynnissä loka-marraskuussa, että siitä voi laskeskella tuotannon aikataulua. Ja tosiaan mukaan ei huolittu näitä joka tosi-tv-ohjelmassa esiintynyttä silikonibimboa. Tuotantoon myös panostettiin rahallisesti keskivertoa enemmän.
Viimeinen kuvauspäivä oli ilmeisesti 19.2.
Onko Katjan iän kohdalla typo? 38v näyttää..ei 28vuotiaalta...näyttää pystyynnostetulta siiderivalaalta
Onkohan tämä naisten ikähaarukka bachelorin toiveiden mukainen vai mitä, kun miettii et mies 37 ja kahden lapsen isä? Naiset lähes kaikki alle kolmikymppisiä, nuorin oliko 25 ja lapsettomia suurin osa. Eikö tällainen pistä kenellekään silmään? Kuka 25-vuotias lapseton nainen oikeasti haluaisi tuollaista miestä? Ja täällä vielä kerrotaan, että miehellä ero exästä vähintäänkin epäselvä. Jos ohjelmassa olisi bachelorettena 37-vuotias nainen, siellä tuskin olisi yhtään alle nelikymppistä miestä. Olenko ainoa, jota tuollainen yksipuolinen ikärasismi vaivaa? Käy naisehdokkaita kyllä sääliksi, eivätpä tiedä minkälaisen paketin ovat saamassa. :-D
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat: Jenny, Nina ja Satu
Jenny oli nätti, hyväkroppainen ja sopivasti flirtti. Kaupallisella alalla myös, joten sopivat hyvin yhteen.
Nina tosi kaunis, mutta miksi niin kylmä ja hiljaisen oloinen? Onko vain epävarma, vaikka kuvauksen mukaan on omasta mielestään itsevarma?
Satu ihan söötti, mutta ei mitään koulutusta eikä yhtään urheilullinen. Mahtaako olla mitään yhteistä? Lisäksi ikäistään 10v vanhemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoo, jonka mielestä toi ei edes oo hyvännäköinen? Okei, oon sitä 11 vuotta nuorempi, että ehkä se vaikuttaa asiaan..
Mä oon sitä vanhempi ja oon samaa mieltä sun kanssa!
Miksi Bachelor Suomessa ei oo juontajaa?!
Kuka jäljelle jääneistä naisista on pahamaineisin? Kenestä kuulee eniten juttuja kaduilla?
Unelmien poikamiehellä ei yksinkertaisesti voi olla
- lapsia edellisestä liitosta
- elämäm koulutusta
En siis katso. Paska sarja. Vaihtakaa nimi "Mukiinmeneväksi viikonloppuisiksi koska parempaa en saa" niin katson.
Vierailija kirjoitti:
Katja ja Heidi putoo.
Eikä putoa. Sivukalju lähtee kotimatkalle, katsokaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja ja Heidi putoo.
Eikä putoa. Sivukalju lähtee kotimatkalle, katsokaa vaan.
No kato ite vaan Ruudusta se jakso :)
Mua oikeasti inhottaa tää koko konsepti, lähinnä niiden lasten takia. Miksi ihmeessä tonne ei valittu lapsetonta, 25-30-vuotiasta miestä?
Törkeää toimintaa tuotantoyhtiöltä ja kanavalta. Eikö ne ollenkaan miettineet että nämä lapset aidosti voi kärsiä tällaisesta ohjelmasta? Kiva katella kun isi pussailee vieraita naisia telkkarissa. Jessus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti inhottaa tää koko konsepti, lähinnä niiden lasten takia. Miksi ihmeessä tonne ei valittu lapsetonta, 25-30-vuotiasta miestä?
Törkeää toimintaa tuotantoyhtiöltä ja kanavalta. Eikö ne ollenkaan miettineet että nämä lapset aidosti voi kärsiä tällaisesta ohjelmasta? Kiva katella kun isi pussailee vieraita naisia telkkarissa. Jessus sentään.
Miehen ikä on just oikea! 25-30-vuotias olisi vielä ihan liian junnu ja karismaton, +35-v takaa että mies on jo saavuttanut jotakin ja ehtinyt kypsyä tarpeeksi, mieleltään ja keholtaan. Ja haluaa ikänsä puolesta oikeasti vakiintua!
Lapsetkin on ihan ok, sen verran nuoria kuitenkin että tuskin katselevat Liviä klo 21 jälkeen.
Sen sijaan bachelorin exää ja exän perhettä käy vähän sääliksi. :( Mahtaa olla katkeraa ja bitter sweettiä nähdä entinen oma unelmien isimies pullistelemassa ja deittailemassa nuoria kinkkuja.
Kyllä kieli kehittyy: nyt leski/eronnut/yh-isä onkin poikamies?
Eikö todella löytynyt poikamiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Olis maksanut varmaan liikaa? Ja aiempi juontaja Kuronen on sitoutunut toiseen proggikseen, temptation islandiin.
Mihin perustuu tuo väite, että Heidi ja Katja muka lähtee seuraavassa seremoniassa?
Oikeat tippuivat. Heidi liian nuori, eri elämäntilanne, ei kemiaa ja Katja no ei tarvitse sanoa enempää..
Jenny voittaa, se näkee jo kilometrin päähän. Tosi kivanoloinen, luonnollinen, symppis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis maksanut varmaan liikaa? Ja aiempi juontaja Kuronen on sitoutunut toiseen proggikseen, temptation islandiin.
Mihin perustuu tuo väite, että Heidi ja Katja muka lähtee seuraavassa seremoniassa?
No se nyt perustuu ihan siihen et niin käy. En oo se joka niin alunperin kirjoitti mutta voin myöntää sen olevan totta, oon siis katsonut seuraavan jakson.
Voisko ne juonipaljastukset kuitenkin kirjottaa jotenkin varoituksien kera tänne? Olisi kiva seurata ketjua livenä mutta ei oikein ole mahdollista jos spoilerit vilkkuu joka puolella
Katja on tosi tutun näköinen, sekä se nutturapäinen Sanna ja blondi Jenny. Jossakin olen nähnyt, osallistuneet ehkä joskus muinoin johonkin kauneuskisoihin...? Sen verran hyvänä kasvomuistiani pitäisin, että melko varma juttu.