Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäj ärkeä on Suomessa opiskella lähihoitajasta sairaanhoitajaksi, kun palkka…?

Vierailija
15.03.2016 |

nousee vain muutamalla satasella kuukaudessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtehtävät on erit. Itse olen sh ja välillä hirvittää lähihoitajien työ meidän osastolla. Todella fyysistä ja rankkaa. Sairaanhoitajat tekee perushoitoa vain muutamia tunteja viikossa meidän osastolla. Sitten taas meillä rivisairaanhoitajilla on vuorolisien kans parempi palkka kuin osastonhoitajallamme.

Vierailija
2/3 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtehtävät on erit. Itse olen sh ja välillä hirvittää lähihoitajien työ meidän osastolla. Todella fyysistä ja rankkaa. Sairaanhoitajat tekee perushoitoa vain muutamia tunteja viikossa meidän osastolla. Sitten taas meillä rivisairaanhoitajilla on vuorolisien kans parempi palkka kuin osastonhoitajallamme.

Niinpä. Osastonhoitajaksi ei kannata palkan takia havitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajaksi ei kannata opiskella. Palkka surkea, työ pelkkää fyysistä raatamista ja perushoitoa. Aivoja ei lähärin työssä tarvita. Sh on jumala ja lähihoitaja se joka työt tekee. Opiskelkaa sairaanhoitajaksi, he pääsevät helpolla. En suosittele kenellekään lähihoitajan opintoja. Paska ammatti (kirjaimellisesti).