Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäköhän vikaa Ketinipor-topikissa(kin) oli?

Vierailija
15.03.2016 |

Moderointilinja on huono silloin kun mitään perusteltuja sääntöjä linjalle ei ole, ikinä ei perustella ketjujen poistamista ja niitä vaan poistetaan mielivaltaisesti.

Toki tätä on turha kysyä, koska tän paikan modeilla ei ole edes anonyymia nimimerkkiä eikä yhteenkään poistoon saa ikinä mitään perustelua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin kirjottaa siihen ketjuun. En kerennyt. Mä oon saanut pienen annoksen tuota lääkettä nukkumisen tueksi. Toki Imovaneaki mut sen avullakaan en nuku. Nukkumista pidetään mun kohdalla tärkeempänä asiana hoitaa. Josko se mielialakin siitä paranee. Kokeiltu on venlat ja Sertralin. Ne väsytti mutta samalla piristi niin etten todellakaan nukkunut ja sivuvaikutuksia oli niin paljon ja hurjia että tuli totaalikielto niille . Reagoin lääkkeisiin todella herkästi. Tää Ketipinor auttaa tosissaan nukkumaan yöt mutta onhan siinäkin vaihtelevasti tokkuraisuutta, huippaamista ja säikähtelen vähän olemattomia. Aivoissa ei kyllä liiku sitten yhtään mitään. Mulla on sellanen olo et en jaksa miettiä mitään syvällisempää. Terapiassa keskityn hokemaan emmä tiiä lausetta. Mä en vaan jaksa /osaa puhua. Pakolliset asiat jaksan tehdä mut muuten voin vaan olla. Ei turhaudu vaikkei mitään saakaan aikaan. Mä koen silti et on parempi nukkua yöt ja pysyä rytmissä lastenkin takia. Terapeutti voikin sitten ihmetellä hiljaisuuttani.

Vierailija
22/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän ton tunteen 22, ettei osaa eikä jaksa puhua. Mutta mäkin tarviin näitä lääkkeitä, ahdistukseen. Haittavaikutukset on vaan niin kovin suuria. Paljonko syöt ketipinoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö USAssa ollut joukkokanne Ketipinorista jokunen vuosi sitten?

Vierailija
24/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa. Mulla annostus on minimaalinen 12,5mg iltaisin. Maksimissaan 50mg. Oon pärjännyt tuolla ja puolikkaalla 7,5mg Imovanea. Mietin toki että onko tässä järkeä, mutta jos muuten ei tule uni tai pahimmillaan nukun tunnin yössä niin.... Mutta isompaa annosta en suostu kokeilemaan kovin helpolla. Olen erityissyynissä kun reagoin lääkkeisiin miten sattuu. Eli käytännössä tilanne on vähän niin että tokkurassa seuraava päivä ilman unta tai tokkurassa vaihtelevasti lääkkeen takia. Lasten vuoksi nukun mieluummin yöt ja herään aamulla ja yritän toimia suht normaalisti.

Vierailija
25/25 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip ei vaihdu käynnistämällä konetta uudestaan