Kysymys miehille
Onko kuinka monesta paljon meikkaava ja rohkeasti pukeutuva nainen haluttavampi kuin luonnollinen tyttö?
Meikkaan itse aika vähän ja pukeudun ns. tavallisesti, eikä minua ole koskaan baarissa tultu iskemään! Lähestytty on lähinnä esim. kaupassa, mutta ei koskaan yöelämässä.
Kiinnostaako siis vain nainen joka meikkaa paljon? Ja mikä on käsitys edes paljosta meikkaamisesta...
Makunsa kaikilla, mutta olisi kiva kuulla mitä erilaisia mielipiteitä on!
Kommentit (29)
Älkää vaan meikatko liikaa. Ylikorostettu ja epäluonnollisen värinen iho on liikaa.
Nykyinen mieheni sanoi minulle että ensisilmäyksellä ajatteli minun olevan kylmä ja ylimielinen. Mutta kun hän tuli pöytääni (kaverinsa ihastui kaveriini) ja jutteli minulle niin yllättyi kun olinkin iloinen ja puhelias ja ystävällinen :D Minulla vain on sellainen naama D: Varsinkin kun keskityn kuuntelemaan mitä toinen sanoo, niin saatan näyttää kovin vakavalta, enkä oikein mahda sille mitään. Keskityn niin kovasti jutteluun enkä mieti kasvojani
Vierailija kirjoitti:
Niin no, empä täällä jaksa itseäni puolustella enää, etten minä ole mitenkään naama norsun veellä... Koitin nyt vain etsiä vastausta siihen ilmiöön, miksi luonnollisia lähestytään muualla kuin yöelämässä.
Kiitos vastauksista :)
Moni nainen ajattelee niinkuin sinä eli kaikki johtuu pelkästä ulkonäöstä, milloin on muka liian pienet tissit, milloin huono kampaus tai meikittömyys jne. Moni ei koskaan ajattele minkälaisen kuvan antaa ihmisenä ulospäin, aika harva mies on niin pinnallinen kuin luulette vaan se olemus ja käytös, se ratkaisee paljon.
Hae siinä tälläytymisessä jokin kultainen keskitie.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mieheni sanoi minulle että ensisilmäyksellä ajatteli minun olevan kylmä ja ylimielinen. Mutta kun hän tuli pöytääni (kaverinsa ihastui kaveriini) ja jutteli minulle niin yllättyi kun olinkin iloinen ja puhelias ja ystävällinen :D Minulla vain on sellainen naama D: Varsinkin kun keskityn kuuntelemaan mitä toinen sanoo, niin saatan näyttää kovin vakavalta, enkä oikein mahda sille mitään. Keskityn niin kovasti jutteluun enkä mieti kasvojani
Minun nainen taas piti minua idioottina ja kusipäänä, kun ensimmäisen kerran kohdattiin. Liikaa alkoholia sinä iltana, näin hänet selvinpäin ja ruvettiin juttelemaan, totesi vain kuinka voi olla joku täysin vastakohta selvinpäin itsestään. Lopeti kirkkaiden juomisen kokonaan, koska ei sovi minulle, enkä halua antaa kuvaa että olen kusipää.
Suomessa mies valitsee usein naisen joka vaikuttaa helpolta ja näyttää sellaiselta ettei hienostele eikä ole ylpeä.myös itsenäisiä ja fiksuja naisia vältellään. Ystävääsi joka laittautuu,lähestyy luultavasti sellaiset miehet jotka siitä tyylistä pitävät.itse kuulen vain harvoin että pyntättyjä naisia lähestytään.
N19
Luonnonkauniin naisen (joita on oikeasti harvassa) on ok olla meikkaamatta, muille se omien piirteiden korostus ja häivytys on vain hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa mies valitsee usein naisen joka vaikuttaa helpolta ja näyttää sellaiselta ettei hienostele eikä ole ylpeä.myös itsenäisiä ja fiksuja naisia vältellään. Ystävääsi joka laittautuu,lähestyy luultavasti sellaiset miehet jotka siitä tyylistä pitävät.itse kuulen vain harvoin että pyntättyjä naisia lähestytään.
N19
Ei pidä paikkaansa, itsenäinen ja fiksu nainen on haluttu ja kuulen tämän tuon tuostakin. On vain joskus sellaisia naisia joista tulee kuva tosi vaikeina ihmisinä ja ei kaikkien ihanne ole suhde missä riidellään joka asiasta. Toki sitten muille sitä kusipäisyyttään oikeutellaan jauhamalla kuinka vahvoja, fiksuja ja filmaattisia ollaan ja se muka pelottaa, ei pelota, kukaan ei vain jaksa riidellä näiden ihmisten kanssa ihan joka asiasta.
Niin no, empä täällä jaksa itseäni puolustella enää, etten minä ole mitenkään naama norsun veellä... Koitin nyt vain etsiä vastausta siihen ilmiöön, miksi luonnollisia lähestytään muualla kuin yöelämässä.
Kiitos vastauksista :)