Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita rakastan vauvassani

Vierailija
15.03.2016 |

-Kun se herää aamulla mun vierestä, katsoo muhun ja sen kasvoille leviää maailman iloisin hampaaton hymy
-Hullu riemukas hihkuminen kun se näkee sen äitiyspakkauksen hymynaaman
-Kuulostaa välillä pieneltä possulta
-Kun se tutkii mun käsiä pienillä sormillaan
-Kaikki ihanat ilmeet ja äänet

Kertokaa omianne :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ovat ihania. ❤️

Vierailija
2/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo taapero mutta sitä kun hänen elämäntehtävänsä tuntuu olevan saada äiti ja isä nauramaan. Hassuttelee päivät pitkät.

Sitä kun yleensä energinen menijä jaksaa unien jälkeen istua sylissä ja painaa pään äidin rintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miten onnellisen se on tehnyt musta. Rakkaus omaa lasta kohtaan tuntuu niin erilaiselta kuin mikään muu tunne ikinä. Olen niin kiitollinen pienestä terveestä vauvastani.

Vierailija
4/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se nukkuu paljon.

Vierailija
6/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ihana tuoksu ja poskien pussailu

Vierailija
7/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin rakastaa vasta näitä pieniä potkuja mahassani. 😊

Vierailija
9/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Mullakaan ei ole enää vauvaa, mutta taaperossa rakastan sen leveää valloittavaa hymyä ja aurinkoista luonnetta. Sitä kuinka tuo pieni tulee luokse ja haluaa istua sylissä ja halia. Sitä miten se osaa hassutella ja hauskuuttaa muita. Sitä miten kiukkuillessaankin se vaan on niin ihana. Ja montaa muuta asiaa <3

Vierailija
10/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten siirappinen ketju....

Meillä 1v, joka tanssii ja touhuaa kaiket päivät. On myös ahkera apuri. Vie pyykit pyykkisäkkiin ja sieltä koneeseen, sekä roskat roskiin (ja muutakin kyllä jos oikein innostuu). Taputtaa itselleen hyvän työn jälkeen. Kehittää ilveitä ja näyttää niitä, jos hänelle on vihainen. Ei suututa enää jälkeen päin. Lisäksi mielellään paijaa äitiä, isää, koiraa, sohvaa.. ja hokee samalla huokaisten aaaaaii... söpöä <3

Ja ihan kaikkein parasta on aina ollut vauvan nauru. Mikään ääni maailmassa ei ole yhtä iloinen, kuin vauvan täysin rehellinen ja pidättämätön nauru :D Tulee itsellekin hyvä mieli, vaikka kuinka ensin masentaisi.

Vierailija
11/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun vauvan tuoksua!<3 Hengityskin tuoksuu ihanalle :D

Vauva on kaunein ikinä, kun nukkuu villamyssyineen parvekkeella

Rakastan sitä miten iloinen hän on herätessään, ja aina nähdessään minut aamulla/isänsä töiden jälkeen/siskonsa tullessaan huoneeseen jne :) niin onnellinen tapaus

Vierailija
12/17 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vauva nukahti kesken leikkien, simahti vaan ihan yllättäen. Se on niin söpö <3 AP

Vierailija
13/17 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

👶💕

Vierailija
14/17 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kehdannut alapeukuttaa kaikki viestit!!

Vierailija
15/17 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/17 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pojun:

-kun se alkaa kiljumaan ja konttaa innoissaan kuistiin ku isi tulee kotiin

-kun se näkee kissan ja alkaa sillonki kiljuu (kyllä, hän kiljuu aika paljon)

-se ku tullu jostain syystä paha mieli ja rauhottuu ja pieni kyynel vierii poskea pitkin, katsoo suurilla silmillä minuun, halaa ja huokaisee syvästi

-kun se kiipeää lelulaatikon päälle ja katsoo ylimielisesti ku mikäki kukkulankunkku

-se kantaa aina 3 tuttia mukana. yks suussa ja kaks käsissä. mie aina yritän salavihkaa varastaa niitä siltä ettei tulis kliikaa tavaks mut onha se söpön näköstä 

-mie alan vasitella hieroa sen mahaa ja se alkaa kikattelee, kiljuu ja menee palloksi

-kaupassa se aina hymyilee kassalla muille ihmisille ja eteenki myyjälle ja saattaa hihkassakki välistä

Vierailija
17/17 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi