Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heltasta eroon?

Vierailija
15.03.2016 |

Minulla on leuan alla kaksoisleuka, tai oikeastaan sellainen heltta, jota vihaan vuosi vuodelta enemmän. Olen nelikymppinen, ihan nätti nainen, mutta tuo heltta on heilahdellut jo alta parikymppisestä, eikä ole painosta kiinni, pysyy siis hoikkanakin. Onko vastaavia kokemuksia, ja auttaako mikään (kasvojumppa tms.) oikeasti? Leikkaus ei ole realistinen vaihtoehto, joudunko kuromaan kohta jeesusteipillä? Kiitos jos vastaatte 😊.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Olenko ainut heltallinen??

Vierailija
2/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäs laihduttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta kommentoin, et heltan laihdutus vaikeaa.  Itsekin olen nelikymppinen ja paino-indeksini on aina ollut noin 18-19.

Mutta heltta kasvaa ja kasvaa vain.

Vierailija
4/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se klemmarilla korvaan kiinni, jeesusteippi näkyy ikävästi.

Vierailija
5/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa auttaa aina mutta ei se varmaan poista ongelmaa kokonaan. Ja vuosien myötä maan vetovoima tekee tehtäväänsä ja lopputulos voi olla plusmiinus nolla. Yksi hyvä on sanoa kirjaimia XAIY peräkkäin silleen liioitellusti naamaa mahdollisimman paljon liikuttaen eli ÄKSSSSSSSS AAAAAAAAAA IIIIIIIIIIII YYYYYYYYYYY ja välillä pyyhkiä leuan alta sivuille korvia kohti kämmenselällä.

Olipas sekavasti selitetty, toivottavasti ymmärsit.

Miksi leikkaus on poissuljettu?

Vierailija
6/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen huono neuvo tuo laihdutus. Vaikka ap olisikin lihava ja laihtuisi, ei heltalle tapahdu muuta kuin että sitten on tyhjä, entistä heiluvampi heltta leuan alla!

Ja varsinaiseen kysymykseen: mikään muu kuin leikkaus sitä ei hävitä. Jos se ei tule kysymykseen, pitää vain hyväksyä helttansa.

Vierailija
7/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukseen ei yksinkertaisesti ole varaa, sen verran pienipalkkainen olen. Eikä se laihduttamalla lähde, kuten sanoin, paino ei tähän vaikuta, olen ollut hoikka aina, jopa nuorempana lähes laihana heltta näkyi. Vihaan ulkonäköäni, olisin ehkä jopa suht kaunis ilman ylimääräisiä leukoja. Ap.

Vierailija
8/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleukaan/löysään leuan alla muistelen suositellun XY-jumppaa, eli samaa kuin aiempi kirjoittaja jo kuvaili, mutta ilmeisesti juuri nuo kirjaimet ottavat juuri tuolle alueelle hyvin? Sano X tarpeeksi leveästi että tuntuu leukaperissä asti. :) Mä teen tuota satunnaisesti aina muistaessani, koska äidilleni on iän myötä kehittynyt helttaa, ja haluan yrittää viivyttää ja ehkäistä sitä omalla kohdallani. N29

Vierailija
9/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kasvojumppavinkeistä, joskus olen noita tehnytkin, täytyy aloittaa uudelleen jos vaikka edes pysäyttäisi tämän. Hassua, en itse koskaan muissa ihmisissä huomaa tälläistä, eikä häiritse ylipainot tai alipainot tms. Oma naama vaan itkettää. Muutaman entisen miesystävän ilkeät kommentit, muutaman ihan ventovieraankin, ovat kyllä satuttaneet. Tuntuu etten näe itsessäni kuun heltan, joskus en voi lähteä edes ulos kun häpeän itseäni liikaa :/

Vierailija
10/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuin*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän