Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä voi olla normaalia

Vierailija
15.03.2016 |

Kiitos opiskelijoiden jatkuvan syyllistämisen ties mistäkin, koen nykyään huonoa omatuntoa ruoan ostamisesta kaupassa. Ostan halpaa ruokaa, mutta silti huono omatunto aina rahan käyttämisestä. Nykyään rahaa menee vain aivan välttämättömimpiin eli vuokraan, ruokaan, välttämättömiin hygieniatuotteisiin ja lääkkeisiin ja koko ajan olen p.a.

Ja sitten jotkut ihmiset vielä kuvittelee että opintotuki menee baareiluun ja juomiseen >_>

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo! 

Ei "syyllistäjissä" ole vika, vaan sinun mielenmaailmassasi. Terve ihminen ei tunne syyllistyyttä välttämättömistä ruokaostoksistaan. 

Vierailija
2/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax, ja vedä välillä kunnon lärvit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kääntää tuon niin päin, että siellähän syyllistätte, täällä sitä meikäläinen vaan ostelee ruokaa hyvällä omallatunnolla. Ei kai tartte alistua tuntemaan syyllisyyttä jos ei ole sitä itse ansainnut.

Vierailija
4/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin itse vähissä varoissa saatoin ehkä kerran kolmessa kuukaudessa ostaa pari kolme DVD-levyä alennuslaarista "ihan turhaan." Aattelin et hoidan mielenterveyttäni kun hommaan välillä jotain joka on vaan viihtymistä varten. Enkä miettinyt yhtään montako purkkia maitoo sillä ois saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän