Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenä ja kurkku jo pari viikkoa täynnä kirkasta limaa...sorry...mutta osaisiko joku auttaa? Olen raskaana. Mitä voin tehdä että tämä menee ohi?

Vierailija
15.03.2016 |

Eli jonkinlainen nuha on, koko ajan saa olla niistämässä paksuhkoa kirkasta limaa ja sitä tulee myös kurkusta kun rykii. Ei ole yskä. Mitä lääkkeitä voin ottaa sillä olen raskaana? Miksi nuha kestää näin kauan? Sitä on ollut nyt ehkä kolme viikkoa. Kuumetta ei ole ollut kertaakaan. Inhottaa kun en maista paljon mitään tuon nenän takia!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta kovin huolestuttavalta. Ei ne lääkkeet tuohon auta. Ja tuskinpa mitään saisit ottaakaan. Nenäsumutteet ainakin on kielletty.

Vierailija
2/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtele nenäkannulla, merisuola desinfioi jos joku pöpö siellä. Auttaa myös allergiseen nuhaan. Raskaana limakalvot saattavat olla herkemmät kuin tavallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kuulemma mä kuorsaankin kun nenä on niin tukossa öisin, joudun hengittämään päivät ja yöt nenän kautta. Tuskin tämä mikään sairaus on mutta olisi kiva jos limaisuus loppuisi :/

ap

Vierailija
4/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa, ilmeisesti ihan hormoneista. Ei siihen kyllä mikään muu auttanut kuin synnytys ja hormonien tasaantuminen. Ikävää, mutta onneksi ihan vaaratonta.

Vierailija
5/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen sarvikuono-nenähuuhtelukannua. Osta samalla esim. Risetti-merkkistä hienojakoista merisuolaa, niin saat tehtyä sen oikean keittosuolaliuoksrn. Tuota voi käyttää vaikka kuinka usein, myös terveenä. Limakalvot tosiaan ovat herkillä raskaana muutenkin, mutta nyt lisäksi liikkeellä sellaisia pöpöjä että tuntuu ettei flunssa lopu ollenkaan. Monella muuten myös turpoaa nenä valtavasti raskausaikana, ks. esim. muuan kyläkauppiaan vaimon synnytyskuvia

Vierailija
6/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nenähuuhtelukannu

-höyryhengitys

-kuivaa huoneilmaa vastaan vettä haihduttava astia/huoneilman kosteutin

-siisteydestä huolenpitäminen. Helposti jää esim sängyn alle pölyä, ja raskaana on limakalvot herkemmät.

-hajusteiden vähentäminen (pyykinpesuaineessa, rasvoissa....)

-asunnon riittävä ilmanvaihto ja tuulettaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi