Miksi hengaat av:llä?
Minä hengaan siksi, että täällä saa jotenkin aivot nollattua työpäivän jälkeen (ja välillä työpäivän aikanakin…)
Kommentit (14)
En tiedä edes, mutta tänään tajusin että oon jotenkin riippuvainen tästä kun töissäkin pitää työtä tehdessä selata...x/ inhottavaa.
ei kuulu sulle, teen mitä haluan, oon pahis
Koska mulla ei ole elämää, eikä yhden ainoaa kaveria tai edes tuttua, kenen kanssa jutella mistään. T. Yksinäinen
Sitä mietin taas itsekkin kun tänne itseni klikkasin. Yksi syy on tylsyys ja tylsä elämäntyyli.
Katson mihin suuntaan maksetut trollit yrittävät mielipiteitä viedä, olen kiinnostunut vaikuttamisesta ja sen keinoista ja varsinkin poliittisista motiiveista sen takana. Hyvin läpinäkyvää tällä palstalla.
No en tosiaan tiedä! Mulla olis ihan muuta tekemistä kyllä, tärkeitä juttuja tehtävänä joiden deadlinet lähestyy. Sen sijaan että oisin tehnyt niitä, oon ollut eilen ja tänään koneella koko päivän. Haluaisin vaan päästä irti tästä aaveesta että saisin hommat tehtyä, mut kun pakko vielä kattoa onko joku vastannut mun viestiin ja mistäs tossa mielenkiintosessa ketjussa puhutaankaan nyt...
Täällä on välillä hauskoja juttuja (vaikka usein myös rasittavia ja inhottavia). Täältä kuulen myös monista jutuista, mistä en muuten tietäisi mitään. Ja kavereita ei juuri ole, niin tulee keskusteltua edes jonkun kanssa.
Koska täällä on hauskoja salaliittoteoreetikkoba:D no ei, rv 39, mitään ei baksa tehdä, aivan puhki ja turvoksissa, täällä saa edes jotain viihdettä;)
Musta on kiva lukea kuinka tyhmiä jotkut ihmiset on. Sen takia täällä käyn välillä.
Välttelen oman elämäni kipeiden tosiasioiden kohtaamista.
Olen käynyt täällä about 15 vuotta,on tullut tapa.
Yritän löytää tuoretta keskustelua koskien aihetta "kuinka erota hyvästä parisuhteesta". Koitan saada jäsenneltyä ajatuksiani ja kerätä rohkeutta puolisolleni kertomiseen. Vajaa vuosi yhdessä, kumpikaan ei ole pettänyt - tylsä suhde joka pitäisi lopettaa hyvissä ajoin.
Nautin suuresti siitä, kun ihmiset pahoittavat mielensä ja joutuvat raivon valtaan internetissä. Olen havainnut av:n hyväksi foorumiksi mielihalujeni toteuttamiselle.
Koska täällä saa hyvät naurut trollien ja imbesillien kanssa.