Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v***u kun menee hermot, miksi ihmisten

joka ainoan kuran niskaan saava kassa
14.03.2016 |

Täytyy valittaa ja reklamoida HETI asiakaspalvelutilanteissa kun saavat "huonoa" palvelua tai kun (minun tilanteessa) myyjä ei kerkeä heti auttamaan, kun on muita asiakkaita jonossa. Mutta sitten kun ihmiset saavat hyvää palvelua, niin ei siitä vaan missään ilmoitella tai laiteta palautetta. Kysynkin miksi vain negatiivisissa tilanteissa nähdään vaiva ja mennään sinne nettiin ja laitetaan palautetta, mutta positiivisissa tilanteissa ei nähdä vaivaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ne (me) myyjät saadaan puhtia positiivisista kommenteista jatkaa samaan malliin.

Ap edelleen rähisee

Vierailija
2/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tainnu saada nuhteet pomolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tainnu saada nuhteet pomolta

Kyllä itseasiassa olet oikeassa ja siksi juuri v**ttaa. Asiakas on aina oikeassa on oikeesti niin vanha mantra jo.

Ap

Vierailija
4/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä oikeassa. Enemmän pitäisi kiittää hyvästä asiakaspalvelusta, kun ei se ole mikään itsestäänselvyys! Kynnys sen tekemiseen on vain suuri jostain syystä...

Vierailija
5/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs on tapahtunut? :o

Vierailija
6/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

o ou kirjoitti:

Mitäs on tapahtunut? :o

Lue alotus. Ei ap

Vierailija
7/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustaako joku tekevänsä noin? Itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti suutaan aukovat asiakkaat, jotka ovat omaksuneet niin henkeen ja vereen tuon asikas on oikeassa sanonnan...

Vierailija
8/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryhtynyt laittamaan positiivista palautetta, jos olen oikeasti ollut tyytyväinen palveluun.

Viimeksi kenkäkaupan asiakaspalvelu oli niin hyvää, että laitoin palautetta ja pyysin kertomaan sen eteenpäin myyjälle. Oli kiva saada kiitos-viesti takaisin. Tuli myös itselle siitä hyvä mieli.

Aika harvoin myöskään jaksan laittaa negatiivista palautetta, elkei jota ole mennyt ihan persiilleen.

Vierailija
9/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
10/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ryhtynyt laittamaan positiivista palautetta, jos olen oikeasti ollut tyytyväinen palveluun.

Viimeksi kenkäkaupan asiakaspalvelu oli niin hyvää, että laitoin palautetta ja pyysin kertomaan sen eteenpäin myyjälle. Oli kiva saada kiitos-viesti takaisin. Tuli myös itselle siitä hyvä mieli.

Aika harvoin myöskään jaksan laittaa negatiivista palautetta, elkei jota ole mennyt ihan persiilleen.

No näin minäkin ajattelen. Kuten sanoin enemmän myyjät saavat positiivisesta palautteesta irti. Auttaa jaksamaan hyvällä asenteella eteenpäin. Ap

Vierailija
11/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa myös huonolta pomolta, jos kerran satelee palautetta ettei saa palvelua riittävän nopeasti. Joko lisää henkilökuntaa tai muuta ratkaisua ongelmiin, jos kerta syy on ettei oikeasti ehdi. Ja siinä tapauksessa palaute on tarpeellinen, jotta voitaisiin tehdä muutoksia asiakaspalveluun ja parantaa asioita. Se on taas huonoa johtamista, jos pomo tulee syyttelemään (turhasta) palautteen saajaa vaikka ongelma on yhteinen.

Vierailija
12/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todellakin laitan negatiivista palautetta jos huonoa palvelua saan. Haluan että asiakaspalvelussa työskentelevät ottavat työnsä tosissaan. Nimimerkillä kerran sain erään nuoren kassatyöntekijän nieleskelemään kyyneleitä kun ei osannut kunnolla käyttää kassakonettaan ärrällä. Palaute kasvattaa

Vierailija
13/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna negatiivista palautetta. Jos minua kohdellaan huonosti, en enää mene siihen kauppaan.

Positiivista palautetta annan aina kun siihen on syytä. Kiitän aina hyvästä palvelusta. Hyvä palvelu ei nykyään ole itsestäänselvyys ja positiivinen kannustus, vaikkei sillä mitään arvoa sinänsä olekaan, uskoakseni auttaa ihmisiä jaksamaan kaiken kiireen keskellä.

Vierailija
14/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluisa poikkeus vahvistaa säännön. Kun sääntönä on hyvä palvelu, sitä ei huomaa. Kun tapahtuu poikkeus, eli saa huonoa palvelua, havahtuu huomaamaan säännön olemassa olon, ja päätyy vaatimaan säännön noudattamista. Vähän kuin emme huomaa hengittävämme, mutta sen kyllä huomaamme jos emme saa henkeä.

Ikävä kyllä suurin osa ihmisistä on mitä on, kaipaavat kyllä itse kiitosta mutta eivät itse sitä tajua antaa. Milloin ap sinä olet viimeksi muistanut antaa kiitosta hyvästä palvelusta? Ja sitten menenkin itse miettimään peilin eteen sitä omaa malkaa silmässäni kun turhan monta kertaa on jäänyt itseltäkin se hyvä palaute antamatta.

Vierailija
15/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa myös huonolta pomolta, jos kerran satelee palautetta ettei saa palvelua riittävän nopeasti. Joko lisää henkilökuntaa tai muuta ratkaisua ongelmiin, jos kerta syy on ettei oikeasti ehdi. Ja siinä tapauksessa palaute on tarpeellinen, jotta voitaisiin tehdä muutoksia asiakaspalveluun ja parantaa asioita. Se on taas huonoa johtamista, jos pomo tulee syyttelemään (turhasta) palautteen saajaa vaikka ongelma on yhteinen.

No itse olin aivan hämmentynyt kun en alkuun koko tilannetta muistanut, joten en pahemmin asiaa alkanut selittämään. Joten pomo on nyt täysin siinä uskossa että syy oli täysin minun. En nyt enää kehtaa mennä asiaa oikomaan, että asiakkaan palautteessa oli hyvin paljon kärkeviä sanoja, loukkauksia minusta ja liioittelua. Ja noh, eipä tohon henkilökunnan lisäämiseen voi oikein tehdä mitään kun ajat on mitä on ja ei vain ole varaa palkata lisää. Ap

Vierailija
16/16 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ap sinä olet viimeksi muistanut antaa kiitosta hyvästä palvelusta? Ja sitten menenkin itse miettimään peilin eteen sitä omaa malkaa silmässäni kun turhan monta kertaa on jäänyt itseltäkin se hyvä palaute antamatta.

Viimeksi eilen käytyäni shellillä kiitin mukavaa kassaneitiä hyvästä palvelusta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi