Kelpaako nelikymppiselle naiselle alle 25v mies?
Kelpaako melkein puolet nuorempi mies nelikymppiselle naiselle? Miksi?
Kommentit (19)
EI KELPAA! Lakkaa kyselemästä tyhmiä ja mene omaan huoneeseesi.
Kelpaa. Mutta ei kuka tahansa, vaan sellainen, johon olen ihastunut. Pitää olla tietyn luontoinen, että pystyn ihastumaan.
Ihminen ja mies se nuorempi mieskin on. Astukaa ihmiset kaavoistanne ja katsokaa persoonaa ennemmin kuin ikää tai ulkoisia attribuutteja.
Mulle kävisi kyllä, oli mies alle 25 tai omanikäinen, vanhempikin. Kunhan on mies :)
N45
Yhdeksi yöksi jos vonkaisi kovasti mutta en missään tapauksessa suhteeseen lähtisi. Mies tarvii ikäisensä naisen enkä mä jaksaisi tuon ikästä arjessa. M45
Harvemmalle, iällä on usein merkitystä. Koska se merkitsee muutakin kuin numeroita. Sitten on heitä, joille kelpaa jos muuten on sopiva mies. Ja sitten niitä, joille kelpaa oikein erityisen hyvin. Ja sitten niitä, joille kelpaa ihan kaikki lain rajoissa. Ja vielä niitäkin, joita lakikaan ei estä, käy alaikäiset ja henkensä heittäneet. Ja sittten... No ehkä nämä mahdolliset vaihtoehdot jo riittää.
öööhöhhö no joo laitabko yhteistiejot sunille nii ollaa n yhdessä
M45: Jaksaisitko samanikäistä arjessasi?
N45
Olen nelikymppinen nainen ja juttelen aika usein erään alle 25 vuotiaan nuoren miehen kanssa. Juttumme menevät ihmeen hyvin yhteen ja juttua riittäisi vaikka kuinka. Tottakai olen miettinyt tätäkin vaihtoehtoa, mutta jää nähtäväksi mitä tulevalle on varattuna. Vastaus kysymykseen siis on: kyllä voisi kelvatakin.
Vierailija kirjoitti:
M45: Jaksaisitko samanikäistä arjessasi?
N45
Ohoh, kirjoitin vahingossa M45 kun piti kirjoittaa N45. Ja vastaus on kyllä, jaksan samanikäistä arjessa joka päivä.
Alle 25v mies kelpaa alle 18v tytölle. Sitten kolmekymppisenä voi miettiä niitä 22+ naisia.
Mulle on viime aikoina tyrkyttäytyneet 26-, 27- ja 28-vuotiaat miehet. Eipä napannut. Kaksi heistä oli neitsyitä, toinen umpimielinen säikkyjä joka halusi vain kirjastoon hiipimään hyllyjen taakse, josko ilmestyisin paikalle. Toinen neitsyt laitteli mulle kyrppäsensä kuvia ja oli huolissaan onko vehje normaali. Reilun kuukauden laitteli viestejä ja yritti soitella. Kolmas ei ollut todellakaan ainakin puheidensa perusteella neitsyt, mutta oli rajoittunut vain tekstiviestiseksiin etänä, eikä ottanut jutuissaan lainkaan huomioon mistä kerroin pitäväni/ei pitäväni. Tämäkin laitteli gikkelikuvia.
Herrat, em. käytös ei toimi. Keskenkasvuista.
Siksi miehen olisi hyvä olla suunnilleen omanikäinen, ettei näitä lapsellisuuksia tarvitse sietää.
N45
Vierailija kirjoitti:
Mulle on viime aikoina tyrkyttäytyneet 26-, 27- ja 28-vuotiaat miehet. Eipä napannut. Kaksi heistä oli neitsyitä, toinen umpimielinen säikkyjä joka halusi vain kirjastoon hiipimään hyllyjen taakse, josko ilmestyisin paikalle. Toinen neitsyt laitteli mulle kyrppäsensä kuvia ja oli huolissaan onko vehje normaali. Reilun kuukauden laitteli viestejä ja yritti soitella. Kolmas ei ollut todellakaan ainakin puheidensa perusteella neitsyt, mutta oli rajoittunut vain tekstiviestiseksiin etänä, eikä ottanut jutuissaan lainkaan huomioon mistä kerroin pitäväni/ei pitäväni. Tämäkin laitteli gikkelikuvia.
Siksi miehen olisi hyvä olla suunnilleen omanikäinen, ettei näitä lapsellisuuksia tarvitse sietää.
N45
Oliko isoja kikkeleitä? Mitä vastasit viesteihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Tjaa, tämä joka oli huolissaan normaaliudestaan... kuvia tuli muutama peräkkäin ja hänen mielestään hänellä seisoi täysillä vaikkei edes terskausta näkynyt. Ihan normivehje, mutta toivottavasti tyyppi ilahtui jos tajusi, että kyllä se siitä vielä pitenee kun saa vempautettua hupun pois päästä :D :D
Tämä kokeneempi tekstiviestiseksittelijä puolestaan omasi älyttömän melan, joka kuitenkin suippeni hassusti kärkeä kohti. Valehtelematta se ylsi puolilerpallaan lähelle sen kundin polvia (tuli pari kuvaa).
Yksinkertaisesti yhteydenpitoni loppui siihen.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Tjaa, tämä joka oli huolissaan normaaliudestaan... kuvia tuli muutama peräkkäin ja hänen mielestään hänellä seisoi täysillä vaikkei edes terskausta näkynyt. Ihan normivehje, mutta toivottavasti tyyppi ilahtui jos tajusi, että kyllä se siitä vielä pitenee kun saa vempautettua hupun pois päästä :D :D
Tämä kokeneempi tekstiviestiseksittelijä puolestaan omasi älyttömän melan, joka kuitenkin suippeni hassusti kärkeä kohti. Valehtelematta se ylsi puolilerpallaan lähelle sen kundin polvia (tuli pari kuvaa).
Yksinkertaisesti yhteydenpitoni loppui siihen.
N45
Ai niin, tämä kirjastohiipparineitsyt pelasi itsensä kanssa jotain ihmeellistä uskallan-en uskalla-uskallan-en uskalla-leikkiä. Mä en viitsi aikuisena ihmisenä enää lähteä sellaiseen mukaan.
N45
Ei. Tuonikäisellä ei ole mahdollisuutta tietää, mitä on kun on saavuttanut jo riittävästi, ja on tehnyt kaiken mitä aikoo tehdä. Ei tiedä mitä on olla murrosikäisen vanhempi, tai eronnut, tai pitää itsestään huolta vanhenemisesta huolimatta. Ei todennäköisesti tiedä mitä on hoitaa vanhenevia vanhempiaan, tai myydä laman aikana talo tappiolla. Ei tiedä mitä on miettiä urasiirtoja sillä ajatuksella että eläkeikään ei ole kauhean paljon aikaa. Ei tiedä, että se vaimo imettäneine ja synnyttäneine vartaloineen on silti vielä aika vedossa.
Haen kumppania jonka kanssa voin jakaa asioita syvällä tasolla. 20 vuotta nuoremmalla on aivan eri maailma. Mutta onneksi minun ei tarvitse, vaan minulla on omanikäinen mies joka tietää tuon kaiken, ja enemmän.
N48
Hyi, ei. Ihan lapsi vielä.