Ärsyttääkö muita teinien tapa pitää sormet V-asennossa somekuvissa?
Erityisesti naiset harrastaa tätä. Mistä toi typerä trendi on oikein lähtöisi? Näyttää niiin naurettavalta varsinkin kun pidetään suun edessä :D
Kommentit (14)
Ihmetellyt samaa! Mikä tuo juttu nyt yhtäkkiä on :D
Ei ärsytä. Eikä ärsytä mitkään muutkaan tuollaiset asiat, eivät vaikuta omaan elämääni mitenkään.
oon muuten aina luullut, et se suun edessä pidettävä v-asento viittaa naisen nuolemiseen. onkohan mulla vilkas mielikuvitus vai mitä.
Miksi katselet teinien kuvia somessa?
Kaikki somekuvat ärsyttävät ja kaikki teinit.
Olen ajatellut sen olevan cunnilingus-ele.
Nostalgista...yhden illan juttuni vuosi sitten teki tuollaisia liikkeitä yökerhossa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Olen ajatellut sen olevan cunnilingus-ele.
Nostalgista...yhden illan juttuni vuosi sitten teki tuollaisia liikkeitä yökerhossa.
Aika lähelllä olet cunilingusta jos vuosi sitten jo tehty tuollaisia eleitä! Tsemiä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki somekuvat ärsyttävät ja kaikki teinit.
Yhyy
t. 14v
Pitäähän se v-sana saada valokuviinkin.
Ei paljon teinien hommat ärsytä. Kaksi sellaista kotonakin.
No en yhtään ihmettele kun sitä V:tä koko ajan tulee suustakin. Tänään kun kävelin töistä (yläaste)kotiin niin pari naispuolista isänmaan toivoa kulki samaan suuntaan ja keskustelu kulki suunnilleen näin: "Siis mitä vittua!? Onko siitä oikeasti niin vitun kauan kun me on viimeksi vittu tehty sitä ja tätä?! Siis vittu onko siitä oikeasti vittu niin vitun kauan?! Vittu oikeesti"...
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellyt samaa! Mikä tuo juttu nyt yhtäkkiä on :D
Yhtäkkiä? Tehtiin jo vähintään kymmenen vuotta sitten.
Naurettavia muualta apinoituja juttujahan ne teinien jutut on.